Sutjakalta näyttää. Vastaava neliovinen ei ole ollenkaan yhtä hyvän näköinen, vaikka peruskori lienee sama.Toi on kyllä hyvännäköinen auto.:ahem:
Niinpä. Vaikka ei tämä neliovinenkaan kovin pahalta näytä. Tuo väri on tosin 'vähän' valju.Sutjakalta näyttää. Vastaava neliovinen ei ole ollenkaan yhtä hyvän näköinen, vaikka peruskori lienee sama.
Ei näytäkään, mutta jotenkin tuo kaksiovinen on sportimman oloinen. Mutta pitää ottaa huomioon myös olosuhde, missä kuvat on näpätty.Niinpä. Vaikka ei tämä neliovinenkaan kovin pahalta näytä. Tuo väri on tosin 'vähän' valju.
Makuasioita. Noiden kahden kuvan perusteella mun silmääni miellyttää enemmän tuo neliovinen versio.Ei näytäkään, mutta jotenkin tuo kaksiovinen on sportimman oloinen. Mutta pitää ottaa huomioon myös olosuhde, missä kuvat on näpätty.
Kaksiovisen kuva on otettu ja muokattu pelkästään myynti- ja mainostarkoituksessa savuineen/sumuineen päivineen.
Sama pätee varmaan neliovikuvaankin, mutta sitä ei liene muokattu ja 'savutettu'.
Siinä uudessa on todella näpsäkkä ja taloudellinen diesel malli :thumbup:Tänään on Mazda 3 IN. Kuume tuntuu vaivaavan.
Perustelkaa, miksi ei missään nimessä kannata ottaa sitä, vaan odottaa uutta mallia pari kuukautta.
Siks kun Mazdat on helevetin uraherkkiä autoja.Tänään on Mazda 3 IN. Kuume tuntuu vaivaavan.
Perustelkaa, miksi ei missään nimessä kannata ottaa sitä, vaan odottaa uutta mallia pari kuukautta.
No se taas johtuu renkaista. Ja toi olis tietty pitäny mennä "Mazdat oli helevetin uraherkkiä autoja"Siks kun Mazdat on helevetin uraherkkiä autoja.
Useimmat autot on renkaistaan kiinni tiessä, joten aika todennäköistä että johtuu renkaista urissa seilaaminen.No se taas johtuu renkaista. Ja toi olis tietty pitäny mennä "Mazdat oli helevetin uraherkkiä autoja"
Kyllä ne paremmin nykyään tiellä pysyy kuin ns mukamas eurooppalaiset
Siksi koska uudesta ei saa tingittyä läheskään yhtä paljon. Ja uudempi Mazda ruostuu puhki aivan yhtä nopeasti :ahem:Tänään on Mazda 3 IN. Kuume tuntuu vaivaavan.
Perustelkaa, miksi ei missään nimessä kannata ottaa sitä, vaan odottaa uutta mallia pari kuukautta.
Itse on tullu viimeiset parikymmentä vuotta tullu ajeltua. Mallit 323 -82 -88 (ukkon) -87, -89, 626 - 98, 6 -04 (omat). Kyllä ne mukavasti on menny, ei ole kyllä vikoja paljoa ollut. Kytkin remontti tehtiin -82 malliin, kun olin kortin saanut ja sillä puolvuotta ajellu .Useimmat autot on renkaistaan kiinni tiessä, joten aika todennäköistä että johtuu renkaista urissa seilaaminen.
En ostais Mazdaa.
Samoin tässä kruisaillessa halki Suomen, niin useimmiten se auto, joka haukottelee tien sivussa konepelti auki, on Sitikka. Varma tieto.
Eli en ostais sitäkään, vaikka kovasti sen ajo-ominaisuuksia kehutaan.
Ne puhkiruostuvat Mazdat tuli tuossa 90 luvulla. Eipä ne enää paljoa ruostu.Siksi koska uudesta ei saa tingittyä läheskään yhtä paljon. Ja uudempi Mazda ruostuu puhki aivan yhtä nopeasti :ahem:
Iso :thumbup: Bobbikselle.Noiden ulkopuolelta lisäisin itse vielä Skoda Fabian.
UUUS Mazda 3. Se on parempi :alppu: Kyl kyl. Mitään Tseckosslowakialaist ei kannata ostaa :frank:Iso :thumbup: Bobbikselle.
Fabia on ollu nyt 8 kuukautta ajossa kakkosautona ja kilometreja taitaa olla pian kasassa 30 000. Ihan tyytyväisiä ollaan.
- Pyöränkoteloissa vähän tilaa, joten kerää lahjakkaasti jäätä koteloihin, kuin myös alustaan.
- Ohjaamon jalkatila on kylmä talvella, ainakin dieselissä, vaikka muuten lämpenee kivasti
- Likaa peränsä lahjakkaasti
+ 1.4 TDI kone tuntuu pirteämmällä kuin 66kW 1.9 TDI IV Golfissa
+ 4,6-4,8 l/100 km on ERITTÄIN helposti saavutettavissa normiajolla
Mutta nuo taitaa pätee suurimpaan osaan pikkudieseleistä.
Lisätään vielä, että Poloa ja Fiestaa me tuohon verrattiin. Fiestaa ei tainut saada enää dieselinä, joten sitä ei edes koeajettu. Eikä edellinen Fisu antanut meikäläiselle hyvää kuvaa - 90 luvun puolenvälin auto oli alkeellisempi kuin ykköskoppanen Golffi. VW:n turmioksi koitui huono vakiovarustelu, jolloinka hinta pompsahti pienelläkin varustelulla arvokkaammaksi kuin meikäläisen vähänajettu Comfortline Golffi. Fabia Ambientessa saa vielä hyvän turvavarustelun pikkuhintaa; ESP, luistonesto, ikkuturvatyynyt, yms.
Ehdottomasti ottaisin Fabian noiden ehdokkaiden ulkopuolelta -edelleen.