retypeNick
Iltalehti kunniaan
Niin siis tarkoitin tuota auto+kuski = 605.. eihän tota muuten vois käyttää mihinkään.Auto+kuski on 605kg ja loput on polttoainetta.
Niin siis tarkoitin tuota auto+kuski = 605.. eihän tota muuten vois käyttää mihinkään.Auto+kuski on 605kg ja loput on polttoainetta.
aika monta autoa, jos kimi ajaa Top-55:seenUskon Kimin ajavan top-5vitoseen.
Jos näin todellakin on, niin Ferrarin tiedottaja pitää luoda neljäs luokka KERS-, ilman KERS- ja diffusoori-luokan lisäksi: sarja FERRARIOn melkoinen käänne diffuusori- ym. sääntöjupakassa, jos suurimmat valittajat Red Bull ja Ferrari todella ajoivat aika-ajoissa sääntöjen vastaisella autolla. Williamsilta erinomainen havainto, jos sääntöjenvastaisuuden onnistuivat aika-ajoissa bongaamaan. Toivottavasti vain protesti jätettiin ajoissa, sillä jos jokin veruke on käytettävissä, tuskin mikään protesti menee läpi. Ironiaa melkoisesti, jos todella selvä sääntörikkomus on tehty, sellaisen tallin osalta, joka omien sanojensa mukaan noudatti uusien sääntöjen henkeä tarkasti ja on siitä syystä katsonut olleensa oikeutettu itkemään Brawn tallin diffuusoriratkaisusta.
Mä olen hei jo ihan pihalla valmiiksi Nyt jos oletus ei pidä paikkaansa... I give up. Ompahan jotain millä arpoa kisaa huomenna1. Jenson Button 59.5kg
2. Rubens Barrichello 61.5kg
3. Sebastien Vettel 52kg
4. Robert Kubica 45kg
5. Nico Rosberg 52kg
6. Felipe Massa 49kg
7. Kimi Raikkonen 50.5kg
8. Mark Webber 57kg
9. Nick Heidfeld 86,5kg
10. Fernando Alonso 75.7kg
11. Kazuki Nakajima 75.5kg
12. Heikki Kovalainen 85.6kg
13. Sebastien Buemi 70.5kg
14. Nelson Piquet 89.1kg
15. Giancarlo Fisichella 84kg
16. Adrian Sutil 79.5kg
17. Sebastien Bourdais 57.5kg
18. Lewis Hamilton 50kg
19. Jarno Trulli 55kg
20. Timo Glock 65kg
Teinpä pikaisen laskutoimituksen sitten.
Niin nuo siis bensamäärät joilla kisaan lähdetään.Mä olen hei jo ihan pihalla valmiiksi Nyt jos oletus ei pidä paikkaansa... I give up. Ompahan jotain millä arpoa kisaa huomenna
Niin siis mitä Ferkku ja Red Bull on tehny laittomasti? oon kujallaJos näin todellakin on, niin Ferrarin tiedottaja pitää luoda neljäs luokka KERS-, ilman KERS- ja diffusoori-luokan lisäksi: sarja FERRARI
Ei tuosta taida olla vielä tarkempaa tietoa, kuin että protesti liittyi aerodynamiikkaan.Niin siis mitä Ferkku ja Red Bull on tehny laittomasti? oon kujalla
Sieltähän hönkii Ferrarien päälle kokonainen armeija panssarivaunuja.. tai no, katotaan ny mistä ne Ferrarit lähtee...1. Jenson Button 59.5kg
2. Rubens Barrichello 61.5kg
3. Sebastien Vettel 52kg
4. Robert Kubica 45kg
5. Nico Rosberg 52kg
6. Felipe Massa 49kg
7. Kimi Raikkonen 50.5kg
8. Mark Webber 57kg
9. Nick Heidfeld 86,5kg
10. Fernando Alonso 75.7kg
11. Kazuki Nakajima 75.5kg
12. Heikki Kovalainen 85.6kg
13. Sebastien Buemi 70.5kg
14. Nelson Piquet 89.1kg
15. Giancarlo Fisichella 84kg
16. Adrian Sutil 79.5kg
17. Sebastien Bourdais 57.5kg
18. Lewis Hamilton 50kg
19. Jarno Trulli 55kg
20. Timo Glock 65kg
Teinpä pikaisen laskutoimituksen sitten.
No mä jo hätäännyin että kaverien painot menny käänteisiksi.Niin nuo siis bensamäärät joilla kisaan lähdetään.
Siis auto+kuski minimipaino on 605kg, ja todennäköisesti jokainen auto+kuski-yhdistelmä painaa tuon verran. Ja tuohon päälle lisätään bensat.Mutta pakkohan toi sitten on tyyliin olla auto+bensa, koska eikös ne punnita erikseen. Tohon painoon sitten lisätään kuski... ja auton paino vaihtelee kuskinsa mukaan?
Kyllä se on edelleenkin auto+kuski=605kg ja loput löpöä... ellei sitten väkisin halua ajaa höyryiillä painavempaa autoa kuin toiset.Mutta pakkohan toi sitten on tyyliin olla auto+bensa, koska eikös ne punnita erikseen. Tohon painoon sitten lisätään kuski... ja auton paino vaihtelee kuskinsa mukaan?
En minä tiedä! Williams on tehnyt protestin liittyen kyseisten tallien aerodynamiikkaan. Seurataan tilannetta...Niin siis mitä Ferkku ja Red Bull on tehny laittomasti? oon kujalla
Eikös RB:lla ja Ferrarilla oo aika samanlaiset ne peilin pidikkeet... jotka poikkeaa muista talleista...Niin siis mitä Ferkku ja Red Bull on tehny laittomasti? oon kujalla
Vau, mitä innovaatiota! Ferrari ja Red Bull ovat kehittäneet aerodynaamisesti ilmiömäisen nerokkaat peilinpidikkeet, jotka ohjaavat ilmavirtaa juuri oikeisiin kohtiin! Unohdetaan kaksikerroksiset diffuusorit!Eikös RB:lla ja Ferrarilla oo aika samanlaiset ne peilin pidikkeet... jotka poikkeaa muista talleista...
Todennäköisesti protesti koskee juuri peilejä jotka toimivat myös ilmanohjaimina. Samanlainen staili on ollut Ferrarin autoteollisuudessa käytössä jo 50 vuotta, tosin eivät varsinaisesti ilmanohjaimina.Eikös RB:lla ja Ferrarilla oo aika samanlaiset ne peilin pidikkeet... jotka poikkeaa muista talleista...