Joku muukin nousee.No voi paska. KoP nousee.
Joku muukin nousee.No voi paska. KoP nousee.
Iltalehti kunniaan... pitää varmaan pistää siguksi.Hieno lause, tohon voisi Brawnin tilalle laittaa vaikka Force Indian ja pitäisi ihan yhtä lailla paikkansa.
Jep, kyllähän Kimi tuossa voitti enemmän kun sai kaksi sijaa ja pysyi puhtaalla puolella.Massan näkökulmasta hieman kaksijakoinen tilanne. Kilpailijoita yksi vähemmän edessä, mutta joutuu starttaamaan radan likaiselta puolelta.
Eivät varmaan tarkoituksella tehneet taiputakasiipiä, joten tuskin niillä on jäykkiä varastossa. Saa nähdä, ehkä tukevat jotenkin.Voipi tuottaa Toyotalle vaikeuksia tuoda sääntöjenmukaiset siivet huomiseksi, vai mitä luulette? Voihan niillä olla toiset versiot mukana, mutta jos ei ole...
Mutta sehän jää heti Tojojen jalkoihin...No voi paska. KoP nousee.
Voipi tuottaa Toyotalle vaikeuksia tuoda sääntöjenmukaiset siivet huomiseksi, vai mitä luulette? Voihan niillä olla toiset versiot mukana, mutta jos ei ole...
Uskon että Kimi taistelee palkintopallipaikasta. Edessä on sellaisia autoja, jotka syövät rengasta kuin mummo kiisseliä ja Massa nyt ei varmaan pärjää muuten vain. Tosin en tiedä kuinka Red Bull kohtelee renkaitaan...
Hemmetin jännä kausi edessä, kun Brawnit dominoi miten lystää.Täältä pitäis löytyä autojen painot aika-ajojen jälkeen: http://www.grandprix.com/ns/ns21310.html
Jenson Button and Rubens Barrichello weighed in at 664kg and 666kg, while Sebastian Vettel's Red Bull was carrying 657kg and Robert Kubica's BMW has 650kg. Nico Rosberg's Williams had 657kg and Felipe Massa's Ferrari was at 654kg and Kimi Raikkonen at 655kg. Mark Webber was heavier at 662. The two Toyotas, which must start from the back, weighed in at 670 (Glock) and 655 (Trulli).
The rest of the field had rather bigger loads with Nick Heidfeld at 691, Fernando Alonso at 680, Heikki Kovalainen (690), Nelson Piquet (694) and Giancarlo Fisichella (689). Kazuki Nakajima was much lighter at 612kg, the Williams team hoping for an early Safety Car to help him make up the poor qualifying position. Lewis Hamilton weighed in at 655 with Sebastien Buemi at 675, Adrian Sutil at 684 and Sebastien Bourdais at 662.
Hetkinen...Täältä pitäis löytyä autojen painot aika-ajojen jälkeen: http://www.grandprix.com/ns/ns21310.html
Jenson Button and Rubens Barrichello weighed in at 664kg and 666kg, while Sebastian Vettel's Red Bull was carrying 657kg and Robert Kubica's BMW has 650kg. Nico Rosberg's Williams had 657kg and Felipe Massa's Ferrari was at 654kg and Kimi Raikkonen at 655kg. Mark Webber was heavier at 662. The two Toyotas, which must start from the back, weighed in at 670 (Glock) and 655 (Trulli).
The rest of the field had rather bigger loads with Nick Heidfeld at 691, Fernando Alonso at 680, Heikki Kovalainen (690), Nelson Piquet (694) and Giancarlo Fisichella (689). Kazuki Nakajima was much lighter at 612kg, the Williams team hoping for an early Safety Car to help him make up the poor qualifying position. Lewis Hamilton weighed in at 655 with Sebastien Buemi at 675, Adrian Sutil at 684 and Sebastien Bourdais at 662.
En muista ainakaan, jotta oltaisiin lupia moiseen annettu..muistaako/tietääkö joku jotain muuta?Hetkinen...
Joutuvatko kaikki päättämään polttoainekuormat heti aika-ajon kakkososion jälkeen? Eli viimeisestä aika-ajosta poisjäävät eivät voikaan sunnuntaihin asti miettiä taktiikkamuutoksia, jos vaikka tulee lähtöruuturangaistuksia tai muuta?
Sitä samaa mitä formuloissa yleensäkin. Onkos siellä gridillä yhtäkään sääntöjenmukaista autoa?Mitä Williamsilla oikein sekoillaan?