2009 Australian Grand Prix - Kilpailu

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Aika pommi ja harmi sinänsä. No Räikkösen nousu helpottuu hieman, mutta mitä helvettiä ne on nyt mennyt sähläämään. Oma vikahan tuo on. :(
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
Sinne mäni F1Managerin pisteet koneesta ja Glockista. :D
 

Make79

Well-known member
Liittynyt
27.5.2007
Viestit
742
Do dii, tilanteet muuttuu, saapa nähä mitä Massa tekee lähdössä kun Kimi on rinnalla, meinaa joskus ennenki nähty kun keskittyy lähdössä Kimin blokkaamiseen, toivottavasti ei nyt ole sillä mielellä...
 

Teemu.I

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
448
Massan näkökulmasta hieman kaksijakoinen tilanne. Kilpailijoita yksi vähemmän edessä, mutta joutuu starttaamaan radan likaiselta puolelta.
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Massan näkökulmasta hieman kaksijakoinen tilanne. Kilpailijoita yksi vähemmän edessä, mutta joutuu starttaamaan radan likaiselta puolelta.
Jep, kyllähän Kimi tuossa voitti enemmän kun sai kaksi sijaa ja pysyi puhtaalla puolella.
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Kimillä nyt ehdottomasti paremmat asetelmat kuin Massalla. :thumbup: Ainut asia mikä pelottaa on se, että Massa puolustaa sijaansa liian aggressiivisesti ja lopputulos ei ole Ferrari kuskien kannalta hyvä. :frown:
 

miksu

Well-known member
Liittynyt
23.2.2005
Viestit
559
Sijainti
Väkivaltakunta
Voipi tuottaa Toyotalle vaikeuksia tuoda sääntöjenmukaiset siivet huomiseksi, vai mitä luulette? Voihan niillä olla toiset versiot mukana, mutta jos ei ole...

Uskon että Kimi taistelee palkintopallipaikasta. Edessä on sellaisia autoja, jotka syövät rengasta kuin mummo kiisseliä ja Massa nyt ei varmaan pärjää muuten vain. Tosin en tiedä kuinka Red Bull kohtelee renkaitaan...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Voipi tuottaa Toyotalle vaikeuksia tuoda sääntöjenmukaiset siivet huomiseksi, vai mitä luulette? Voihan niillä olla toiset versiot mukana, mutta jos ei ole...
Eivät varmaan tarkoituksella tehneet taiputakasiipiä, joten tuskin niillä on jäykkiä varastossa. Saa nähdä, ehkä tukevat jotenkin.
 

Ville85

Well-known member
Liittynyt
19.2.2003
Viestit
346
Sijainti
Raahe
Täältä pitäis löytyä autojen painot aika-ajojen jälkeen: http://www.grandprix.com/ns/ns21310.html

Pos. Driver Car weight
1. Jenson Button 664.5kg
2. Rubens Barrichello 666.5kg
3. Sebastien Vettel 657kg
4. Robert Kubica 650kg
5. Nico Rosberg 657kg
6. Felipe Massa 654kg
7. Kimi Raikkonen 655.5kg
8. Mark Webber 662kg
9. Nick Heidfeld 691.5kg
10. Fernando Alonso 680.7kg
11. Kazuki Nakajima 680.5kg
12. Heikki Kovalainen 690.6kg
13. Sebastien Buemi 675.5kg
14. Nelson Piquet 694.1kg
15. Giancarlo Fisichella 689kg
16. Adrian Sutil 684.5kg
17. Sebastien Bourdais 662.5kg
18. Lewis Hamilton 655kg
19. Jarno Trulli 660kg
20. Timo Glock 670kg

Brawnit kohtuullisen raskailla autoilla. Ei taida muilla olla jakoja kisassa, ellei turva-auto sotke kisaa..
 
Viimeksi muokattu:

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
Voipi tuottaa Toyotalle vaikeuksia tuoda sääntöjenmukaiset siivet huomiseksi, vai mitä luulette? Voihan niillä olla toiset versiot mukana, mutta jos ei ole...

Uskon että Kimi taistelee palkintopallipaikasta. Edessä on sellaisia autoja, jotka syövät rengasta kuin mummo kiisseliä ja Massa nyt ei varmaan pärjää muuten vain. Tosin en tiedä kuinka Red Bull kohtelee renkaitaan...

Varsinaisesti uusia siipiä ei välttämättä tarvita. Yksi elementti vaan jousti liikaa.
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Täältä pitäis löytyä autojen painot aika-ajojen jälkeen: http://www.grandprix.com/ns/ns21310.html

Jenson Button and Rubens Barrichello weighed in at 664kg and 666kg, while Sebastian Vettel's Red Bull was carrying 657kg and Robert Kubica's BMW has 650kg. Nico Rosberg's Williams had 657kg and Felipe Massa's Ferrari was at 654kg and Kimi Raikkonen at 655kg. Mark Webber was heavier at 662. The two Toyotas, which must start from the back, weighed in at 670 (Glock) and 655 (Trulli).

The rest of the field had rather bigger loads with Nick Heidfeld at 691, Fernando Alonso at 680, Heikki Kovalainen (690), Nelson Piquet (694) and Giancarlo Fisichella (689). Kazuki Nakajima was much lighter at 612kg, the Williams team hoping for an early Safety Car to help him make up the poor qualifying position. Lewis Hamilton weighed in at 655 with Sebastien Buemi at 675, Adrian Sutil at 684 and Sebastien Bourdais at 662.
Hemmetin jännä kausi edessä, kun Brawnit dominoi miten lystää.

Ei kyllä kauaa mene, ennen kuin muut tallit rupeaa inisemään sääntöjenvastaisesta autosta.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Täältä pitäis löytyä autojen painot aika-ajojen jälkeen: http://www.grandprix.com/ns/ns21310.html

Jenson Button and Rubens Barrichello weighed in at 664kg and 666kg, while Sebastian Vettel's Red Bull was carrying 657kg and Robert Kubica's BMW has 650kg. Nico Rosberg's Williams had 657kg and Felipe Massa's Ferrari was at 654kg and Kimi Raikkonen at 655kg. Mark Webber was heavier at 662. The two Toyotas, which must start from the back, weighed in at 670 (Glock) and 655 (Trulli).

The rest of the field had rather bigger loads with Nick Heidfeld at 691, Fernando Alonso at 680, Heikki Kovalainen (690), Nelson Piquet (694) and Giancarlo Fisichella (689). Kazuki Nakajima was much lighter at 612kg, the Williams team hoping for an early Safety Car to help him make up the poor qualifying position. Lewis Hamilton weighed in at 655 with Sebastien Buemi at 675, Adrian Sutil at 684 and Sebastien Bourdais at 662.
Hetkinen...

Joutuvatko kaikki päättämään polttoainekuormat heti aika-ajon kakkososion jälkeen? Eli viimeisestä aika-ajosta poisjäävät eivät voikaan sunnuntaihin asti miettiä taktiikkamuutoksia, jos vaikka tulee lähtöruuturangaistuksia tai muuta?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hetkinen...

Joutuvatko kaikki päättämään polttoainekuormat heti aika-ajon kakkososion jälkeen? Eli viimeisestä aika-ajosta poisjäävät eivät voikaan sunnuntaihin asti miettiä taktiikkamuutoksia, jos vaikka tulee lähtöruuturangaistuksia tai muuta?
En muista ainakaan, jotta oltaisiin lupia moiseen annettu..muistaako/tietääkö joku jotain muuta?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös