Ei Chris Dyerkaan ole italialainen.ei näin italialaiset - kädettömät italiaanot eli tallissa on väkeä ruuhkaksi asti, mutta ei vain kukaan jouda ottamaan asiakseen kuskin taktiikan ja kierrosajoitusten seurantaa. Ainoa vähemmän italialainen varikkomuurilla on saksalainen - joka on mukana koska on osa historiaa!!!
No ei, mutta varmaan italialainen serkku tai ainakin italialainen on pomona.Ei Chris Dyerkaan ole italialainen.
Sama Siellä se virnisteli Massan puolella:mad_old:Mulla meni fiilikset jo kun näin Schumin pällistelemässä varikolla.. tuli tunne että vihkoon menee taas.
Ei tässä kyllä tuurilla paljon ole tekemistä, vaan ylimielisyydellä..Pakko myöntää kyllä itsekin, että luulin tuon ajan riittävän. Tällä kertaa vain ei otettu varman päälle ja se kostautui... eli kyllä mukana alkaa olla jo huonoa tuuriakin!
Itsekin veikkaan, että yritykset käytetyillä vanhoilla renkailla ja uusilla vanhoilla renkailla saattaa toimia paremmin kuin tänään käytetty strategiaTehdään esim. 2 yritystä, ensimmäinen käytetyillä vanhoilla renkailla, ja viimeinen uusilla vanhoilla renkailla.
Sitten vielä kirsikkana se Schumin kekkuli ( osa historiaa joo ) joka avoimesti on Massan puolta, josta on kiittäminen näitä Ferrariin lähtemättömästi pesiytyneitä aliohjaus -filosofioita saati jonka läsnäolo ei betonimuuria lainkaan esteettisesti paranna.
Eikö Ferrari enää muista, kun aikoinaan olivat Kimin palkanneet - hän ajoi sellaisen kierroksen, sellaisilla ajolinjoilla ja niin hyvällä ajalla, että eivät tahtoneet uskoa tapahtunutta. Organisaatio oli niin tottunut ihailemaan Schumin töitä, että siitä poikkeavasti tehty saati parempi kierrosaika ei meinannut mahtua tiimin tietoisuuteen. No - aikansa dataa analysoituaan olivat pakon edessä - Kurviin voi ajaa toisinkin ja se on jopa nopeampi tapa.
No jos Schumin neuvot ei auta Kimiä niin mitäs se niitä kuuntelemaan. Mutta tallin luulisi kuuntelevan Kimiä, kun on sen Schumin tilalle tai talliin ylipäätään palkannut. Olisi se kait tallin etu saada auto ajettavaksi.Onko nyt Schumin vika, että herra yksinkertainen maailmanmestari ei apuja ja neuvoja ole kaivanut. Toisin, kun Massa, joka on ottanut neuvoja niin Kerpenin rehtoriltakin, kuten myös on tutkinut Kimin datoja.
Jos Ferrari oli useita vuosia tehnyt aliohjattavia biilejä niin ei se kuule käy kädenkäänteessä, että systeemi muokataan heti päälaelleen.
vanhoilla = pehmeillä, korjasin jo..Itsekin veikkaan, että yritykset käytetyillä vanhoilla renkailla ja uusilla vanhoilla renkailla saattaa toimia paremmin kuin tänään käytetty strategia
DC on säälittävä,hidas ja vielä ruma mies Ihan yhtä järkevää läppää tämä kuin tuo DC:n suusta kuultu paska.BBC:llä Eddie (Jordan) ja David (Coulthard) jutteli, jotta Kimi ei tiedä missä on... hukassa kuulemma koko mies. Ero tallikaveriin noin huima, notta paska on. Näinhän se menee, britit tietää.
Minustakin kysymys saattaisi olla juuri tästä. Taktisten virheiden lisäksi moni muukin asia tuntuu viittaavan siihen, että tiimin työskentely etenkin Kimin kanssa ei ole ihan niin sujuvaa kuin sen tuolla tasolla pitäisi olla ja se hermostuttaa jo molempia osapuolia. Tilanne voi toki tuosta vielä korjautua, mutten ihmettelisi sitäkään, että se kriisiytyy tuosta vieläkin vaikeammaksi, jos onnistumisia ei pian ala tulemaan.Komedian puolellehan tämä kallistuu jo vahvasti.
Sekä Kimi että tiimi syyttävät itseään, joten ota siintäkin nyt selvää taas. Ferrarilta tuntuu puuttuvan johtaja, nyt siellä ei taideta oikein tietää kuka päättää ja mistä. Siispä joku päättää jotain ja seuraavalla kerralla joku toinen päättää jotain.
Mitä enemmän olen tässä tätä märehtinyt niin sitä vakuuttuneempi olen että asian laita on juuri näin. F1-tiimi on joukkue ja joukkue tarvitsee johtajan. Sellaisen hahmon joka tekee viimeisen päätöksen ja joka kantaa päätöksestään vastuun, oli se sitten hyvä tai huono. Johtaja ei tarkoita diktaattoria, vaan johtaja kuuntelee kaikkien joukkueen jäsenten mielipiteitä, mutta tekee sen lopullisen päätöksen ja se on sitten laki. Voihan toki olla että sekä tiimi että Kimi tekivät saman virhearvion, mutta näin johtamisesta jotain tietävänä, se että tässäkin tapauksessa useampi osapuoli ottaa syyn omille niskoilleen kielii vahvasti mainitunlaisen johtajan poissaolosta.Minustakin kysymys saattaisi olla juuri tästä. Taktisten virheiden lisäksi moni muukin asia tuntuu viittaavan siihen, että tiimin työskentely etenkin Kimin kanssa ei ole ihan niin sujuvaa kuin sen tuolla tasolla pitäisi olla ja se hermostuttaa jo molempia osapuolia. Tilanne voi toki tuosta vielä korjautua, mutten ihmettelisi sitäkään, että se kriisiytyy tuosta vieläkin vaikeammaksi, jos onnistumisia ei pian ala tulemaan.
Ehkäpä italialaiset eivät vain osaa työskennellä ilman Schumin (ja Todtin ja Brawnin) kaltaista johtajaa ja voi hyvinkin olla, että siellä jo odotellaan Alonsoa pelastajaksi. Toivon tietysti olevani väärässä.
Jep, etenkin Eddie koitti pistää Kimin piikkiin kaiken mahdollisen. Eivät silti huomanneet sitä, että Kimi ajoi yrityksensä kovilla renkailla ja Massa pehmeillä. Mutta hei, he ovatkin kumpikin ykkösten moninkertaisia mestareita :ahem:BBC:llä Eddie (Jordan) ja David (Coulthard) jutteli, jotta Kimi ei tiedä missä on... hukassa kuulemma koko mies. Ero tallikaveriin noin huima, notta paska on. Näinhän se menee, britit tietää.
2003 Silverstone aika-ajotBBC:llä Eddie (Jordan) ja David (Coulthard) jutteli, jotta Kimi ei tiedä missä on... hukassa kuulemma koko mies. Ero tallikaveriin noin huima, notta paska on. Näinhän se menee, britit tietää.
Jep näkyy toivottavasti kisassa...Renkaiden säästössä onnistuttiin ainakin yli odotusten.