Alkaa kyllä pännimään tämä Italialaislehtien Kimi viha Minä ymmärtäisin kritiikin jos Massa olisi ollut alkukauden kisoissa nopeampi,mutta se on ollut kyllä Kimi joka on ollut pikkaisen parempi ja pisteet ovat tasan,niin ei mahdu kaaliin:nope:
Muista että kyseessä on mtv3:n suomennokset joten nekään ei ole varmasti ihan oikein.Italialaislehti La Stampa ei päästänyt Ferraria helpolla, vaikka auton suorituskyky koheni Espanjassa:
- Jäljellä ovat kaikki samat ongelmat: kuljettaja, jolla ei kulje (Räikkönen), epäonnistuneet taktiikat (Räikkönen aika-ajossa yhdessä insinööriensä kanssa), rikkoutuvat ja huonosti toimivat osat.
- Suomalaiskuskin viikonloppu oli yksi hänen F1-uransa huonoimmista: aika-ajossa hän epäonnistui kaikessa - sekä kierroksellaan että taktiikassa - ja jäi 16:nneksi. Eilen hän ei onnistunut ohittamaan Kubicaa ja laittoi syyn KERSin piikkiin, ennen kuin keskeytti kaasupolkimen lakattua toimimasta. Kauden lopussa hän saattaa harkita uudelleen tulevaisuuttaan.
Se oli kyllä Heidfeld, jota Kimi yritti ohittaa, eikä Kimi ole missään vaiheessa syyttänyt KERSiä, vaan kierrosrajoitinta.
Sama täällä, mutta italialaiset on vaan aikamoisia tuuliviirejä. Yks voitto niin kimi on taas mestari ja kuningas.Alkaa kyllä pännimään tämä Italialaislehtien Kimi viha Minä ymmärtäisin kritiikin jos Massa olisi ollut alkukauden kisoissa nopeampi,mutta se on ollut kyllä Kimi joka on ollut pikkaisen parempi ja pisteet ovat tasan,niin ei mahdu kaaliin:nope:
Näin näyttää tapahtuneen, itse en uskonut ennenkuin näin. Surkuhupaisaksi tilanteen tekee vielä se että vaikka kovasti tilanteelle jotain tehdään ja autoa onkin saatu parannettua reippaasti niin sitten homma kusee toistuviin kämmeihin joihin verrattavia ei näe edes piiritason fk-kisoissa.Vastaukset olivat luokkaa "Ferrari ei ikinä voi vajota niin alas". Vajosi vielä alemmas.
Jos massa ja räikkönen olis vaihtanu paikkaa kisoissa menis teksti jotenkin näin:Italialaislehti La Stampa ei päästänyt Ferraria helpolla, vaikka auton suorituskyky koheni Espanjassa:
- Jäljellä ovat kaikki samat ongelmat: kuljettaja, jolla ei kulje (Räikkönen), epäonnistuneet taktiikat (Räikkönen aika-ajossa yhdessä insinööriensä kanssa), rikkoutuvat ja huonosti toimivat osat.
- Suomalaiskuskin viikonloppu oli yksi hänen F1-uransa huonoimmista: aika-ajossa hän epäonnistui kaikessa - sekä kierroksellaan että taktiikassa - ja jäi 16:nneksi. Eilen hän ei onnistunut ohittamaan Kubicaa ja laittoi syyn KERSin piikkiin, ennen kuin keskeytti kaasupolkimen lakattua toimimasta. Kauden lopussa hän saattaa harkita uudelleen tulevaisuuttaan.
Se oli kyllä Heidfeld, jota Kimi yritti ohittaa, eikä Kimi ole missään vaiheessa syyttänyt KERSiä, vaan kierrosrajoitinta.
Ja tässä on varmaa yksi objektiivinen maikkarin toimittajaharjoittelija. Perustelut on niin vakuuttavat tässäkin.Objektiivisesti Ferrarin kannattaisi hankkiutua eroon kallispalkkaisesta Räikkösestä mahdollisimman nopeasti. Alonso pystyy kehittämään autoa, Räikkönen ei pysty. Massa on hyvä kakkoskuski.
Ei tuo edes palkkamielessä kannattaisi. Kalliiksi tulisi potkut antaa. Objektiivisesti katsoen sanoisin myös, että useampaa pistettä enemmän ei olisi kukaan kuski tuolla autoilla ja noilla taktiikoilla kerännyt. Yksi tai kaksi ehkä täydellisillä ajoilla, mutta ei sen enempää.Objektiivisesti Ferrarin kannattaisi hankkiutua eroon kallispalkkaisesta Räikkösestä mahdollisimman nopeasti. Alonso pystyy kehittämään autoa, Räikkönen ei pysty. Massa on hyvä kakkoskuski.
Niinpä.Ei tuo edes palkkamielessä kannattaisi. Kalliiksi tulisi potkut antaa. Objektiivisesti katsoen sanoisin myös, että useampaa pistettä enemmän ei olisi kukaan kuski tuolla autoilla ja noilla taktiikoilla kerännyt. Yksi tai kaksi ehkä täydellisillä ajoilla, mutta ei sen enempää.
:alppu: Voin suositella harkitsemaan uraa italian mediassa.Jos massa ja räikkönen olis vaihtanu paikkaa kisoissa menis teksti jotenkin näin:
Ferrarin taktinen osasto möhli taas aika-ajoissa ja pilasi massan mahdollisuuden ylivoimaiseen voittoon. Mies kuitenkin taisteli itsensä 10:nneksi ottamalla autostaan irti kaiken. Huomioitavaa on se että hän melkein pääsi edellä ajavastaan bmw:stä ohi, kunnes kimi räikkösen takia tarkastamatta jäänyt, hajonnut kaasupoljin rikkoutui ja kisan paras kuljettaja joutui lopettamaan kisansa kesken, samalla kun kimi räikkönen tunaroi mahtavat saumat voittoon ja pysyi vain onnen kaupalla Sebastian Vettelin, Ferrarin tulevan suuruuden edellä, kunnes miehen keskittyminen herpaantui täysin viime kierroksiksi.
Kumpi sun mielestä näytti nopeammalta Espanjassa, Ferrari vai Renault? Ja kummassa tallissa Räikkönen on kehittämässä autoa, ja kummassa Alonso?Objektiivisesti Ferrarin kannattaisi hankkiutua eroon kallispalkkaisesta Räikkösestä mahdollisimman nopeasti. Alonso pystyy kehittämään autoa, Räikkönen ei pysty. Massa on hyvä kakkoskuski.
Tosin olisi se tasauspyörästö varmaan mennyt rikki ilman sitä kaidekontaktiakin.Niinpä.
Australiassa meni Kimin ajovirheen takia pari-kolme pistettä (en nyt muista monesko oli ennen kaidevisiittiä), mutta kaikki muut pistemenetykset ovat menneet joko taktiikoiden tai epäluotettavuuden piikkiin.
Ei olisi nimittäin Alonsokaan päässyt rikkinäisellä autolla maaliin, tai ajanut kuivalla radalla nopeita kierroksia sadekelin renkailla.
Se nyt lähti lapasesta siihen tyyliin, että ensin meni tasauspyörästö ja sitten meni seinään. Virallisesti ei vahvistusta tälle mutta näin sen moni näki.Tosin olisi se tasauspyörästö varmaan mennyt rikki ilman sitä kaidekontaktiakin.
Voisitko nyt kertoa ensin että missä kisassa se on ollu tällä kaudella niin hidas?Kuinkahan kauan Ferrari tosiaan jaksaa etena-Räikköstä katsella, jos ei ala todella paljon tahti parantua ?
Ei voi välttyä ajatukselta, että mestaruuden jälkeen Kimin motivaatio on tippunut eikä tarvittavaa tappajan otetta enää ole. Muuten ei voi ymmärtää, että sössö, jota SS vei miten tahtoo, on lähes jatkuvalla syötöllä nopeampi.
Holvius käynyt taas avautumassa jokaiseen toikkiin missä mainitaan Kimi. Tämä on sulle joku terapiatuokio kaiketi, paraneminen kuitenkin aika hidasta.Kuinkahan kauan Ferrari tosiaan jaksaa etena-Räikköstä katsella, jos ei ala todella paljon tahti parantua ?
Ei voi välttyä ajatukselta, että mestaruuden jälkeen Kimin motivaatio on tippunut eikä tarvittavaa tappajan otetta enää ole. Muuten ei voi ymmärtää, että sössö, jota SS vei miten tahtoo, on lähes jatkuvalla syötöllä nopeampi.
NoniinHolvius käynyt taas avautumassa jokaiseen toikkiin missä mainitaan Kimi. Tämä on sulle joku terapiatuokio kaiketi, paraneminen kuitenkin aika hidasta.