Jos on Neweytä uskominen niin hänellä oli erimielisyyttä muun suunnitteluporukan kanssa koskien alkavia ongelmia venkuroivasta autosta ja taisi Perezikin nyt tuoreeltaan kertoa että ongelmat alkoivat Neweyn lähdöstä. Horner saa asian kuulostamaan siltä että ihan kuin heidän suunnitteluosastolla ei olisi tapahtunut mitään muutoksia vaikka tahtipuikko on ollut jo jonkin aikaa Wachen käsissä.Eihän me oikeasti tiedetä, mikä oli Neweyn rooli 18 kk sitten RB:llä. Tai sitä aiemminkaan.
Jos joku kuvittelee, että joku piirtää noita autoja paperille, niin on vähän samaa legendaa kuin Myllylän suotreeneissä.
1000 ukkoa odottelee, mitä sieltä tulee ja pannaan uunit tulille, että saadaan muovia väännettyä.
No kyllähän me näimme sen vaikutuksen, kun Newey lähti viime vuoden alussa. Hänen suunnittelemanaan auto voitti kaiken mahdollsen niin kauan kuin sitä ei tarvinnut päivittää – ja jo ensimmäisen päivityspaketin jälkeen siitä tuli mahdoton ajaa.Eihän me oikeasti tiedetä, mikä oli Neweyn rooli 18 kk sitten RB:llä. Tai sitä aiemminkaan.
Jos joku kuvittelee, että joku piirtää noita autoja paperille, niin on vähän samaa legendaa kuin Myllylän suotreeneissä.
1000 ukkoa odottelee, mitä sieltä tulee ja pannaan uunit tulille, että saadaan muovia väännettyä.
Niinhän siinä kävi, mutta Neweyn lähtö siihen syynä? Ei yksi ukko saanut sitä edellistä aikaiseksi, kai nyt jokainen sen ymmärtää. Lämpimikseen siellä ei pidetä satoja inssejä hommissa.No kyllähän me näimme sen vaikutuksen, kun Newey lähti viime vuoden alussa. Hänen suunnittelemanaan auto voitti kaiken mahdollsen niin kauan kuin sitä ei tarvinnut päivittää – ja jo ensimmäisen päivityspaketin jälkeen siitä tuli mahdoton ajaa.
Pitäähän Ferrarikin satoja inssejä lämpimikseen kun pelleily jatkuu vuodesta toiseen. We are checking...Niinhän siinä kävi, mutta Neweyn lähtö siihen syynä? Ei yksi ukko saanut sitä edellistä aikaiseksi, kai nyt jokainen sen ymmärtää. Lämpimikseen siellä ei pidetä satoja inssejä hommissa.
Kun jarrujärjestelmä autossa todettiin laittomaksi, niin autosta lähti kanttareiden oikaisumahdollisuus eikä perä enää seurannut keulaa kuten ennen. Siitä lähti alamäki.
Kai siellä jotain samanlaista yritetään taikoa huonolla tuloksella. Todennäköisesti juurikin tuo jarruhomman häviäminen oli Red Bullin konseptille vitaali. Ja vaatisi kokonaan uuden konseptin, että autosta saisi helpommin ajettavan. Tais Perezkin viitata tähän asiaan jouduttuaan peukalon alle.
Teknisen johtajan rooli on valita insinööreiltä tulevista ehdotuksista parhaat. Se määrittää auton teknisen kehityksen suunnan. Neweyhän osaltaan lähti myös sen takia, että hänen valtaansa teknisellä osastolla oltiin alettu purkaa jo edellisen vuoden lopulla. Newey kuulemma oli vastustanut joitakin kauden 2024 autoon tehtyjä valintoja mutta hänet jyrättiin ylemmältä taholta.Niinhän siinä kävi, mutta Neweyn lähtö siihen syynä? Ei yksi ukko saanut sitä edellistä aikaiseksi, kai nyt jokainen sen ymmärtää. Lämpimikseen siellä ei pidetä satoja inssejä hommissa.
En muistanutkaan jarru-bannausta, tästähän se tosiaan alkoi kääntymään Mclarenille, matka ei vain riittänyt kuljettajien mestaruuteen...Kun jarrujärjestelmä autossa todettiin laittomaksi, niin autosta lähti kanttareiden oikaisumahdollisuus eikä perä enää seurannut keulaa kuten ennen. Siitä lähti alamäki.
Press K1Pitäähän Ferrarikin satoja inssejä lämpimikseen kun pelleily jatkuu vuodesta toiseen. We are checking...
Eikös tämä ollut se Maxin lahjamestaruus, kun noin käärmeissään olivat. En ihmettele.Tässä tunnelmia Mersun merkkimestaruuden ratkettua 2021. Kuskinmestaruus on se mikä muistetaan.