Kuskispekulaatiot 2027: Uudet myllyt korkattu

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
6936
Hülkenberg täyttää 39 vuotta loppukesästä. Se on aika korkea ikä kuljettajalle, jolla ei ole mainittavaa menestystä vyöllään. Audi tarjoaisi hänelle ehkä 1+1 vuotta, kun nuorempi Sainz saisi saman tien 2+1. Tallin täytyy miettiä jatkuvuutta passin leimojen sijaan.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1831
Hülkenberg täyttää 39 vuotta loppukesästä. Se on aika korkea ikä kuljettajalle, jolla ei ole mainittavaa menestystä vyöllään. Audi tarjoaisi hänelle ehkä 1+1 vuotta, kun nuorempi Sainz saisi saman tien 2+1. Tallin täytyy miettiä jatkuvuutta passin leimojen sijaan.
Ikä alkaa kyllä tulla pikkuhiljaa Hulkillekin vastaan, se on myönnettävä. Kuitenkin toistaiseksi on pääsääntöisesti nuorta tallkaveriaan nopeampi, vaikka pistetili on vielä avaamatta.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
8232
En osaa sanoa. Varmaan talli tietää mitä tekee ja kumpi on ollut arvokkaampi auton kehittämisen suhteen. Aika tasaisesti ovat suoriutuneet mielestäni.
Borto tuo varmaan ihan kivan sponsoripotin mukanaan talliin. Ja Hulk taasen saksalaisena oman tukijajoukkonsa juurikin Audin kotimarkkinoille.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6784
Vaikka Lawson onkin ajanut hyvää kautta ja eittämättä alkaa parkuminen siitä, kuinka suuri vääryys hänen tiputtaminen on, niin se on ihan linjassa sen kanssa, miten Red Bull on vuosikausia tehnyt bisnestä. Ei pitäisi kenenkään kovin yllättynyt siis olla.

Lawsonin katto on olla ihan kelpo kuljettaja, ei sen enempää. Jollekin muulle saattaisi kelvata, muttei Red Bullilla ole mitään käyttöä. Vähän samaan kastiin menee, kun Vergne joutui aikanaan sarjan jättämään, vaikka ihan F1-tason kuljettaja olikin.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
6936
Kyllä se Lawson lähtee joka tapauksessa. En usko Red Bullin nostavan kumpaakaan Racing Bullsin kuljettajaa Verstappenin tilalle: siinä olisi liian suuri menetys ja liian heppoinen korvaaja. Red Bullin olisi parasta hankkia tilalle joku kokeneempi ja menestyneempi kärki.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5776
Odotettua, että Rus jatkaa, jos pitää paikkaansa. Oikeastaan ainut todennäköinen sille paikalle. Ja kuten olen sanonut moneen kertaan, niin Max joutuu jäämään RBlle, kun muuallekaan ei pääse.
 
Ylös