Hulk ulos?Sainz pettynyt Williamsiin ja hamuilee Audille?
Näytä liitetiedosto 7731
Vaikea kuvitella, että Audi luopuisi sarjan ainoasta saksalaisesta kuskista, joka vieläpä suoriutuu hyvin.Hulk ulos?
Ikä alkaa kyllä tulla pikkuhiljaa Hulkillekin vastaan, se on myönnettävä. Kuitenkin toistaiseksi on pääsääntöisesti nuorta tallkaveriaan nopeampi, vaikka pistetili on vielä avaamatta.Hülkenberg täyttää 39 vuotta loppukesästä. Se on aika korkea ikä kuljettajalle, jolla ei ole mainittavaa menestystä vyöllään. Audi tarjoaisi hänelle ehkä 1+1 vuotta, kun nuorempi Sainz saisi saman tien 2+1. Tallin täytyy miettiä jatkuvuutta passin leimojen sijaan.