Vaikka Lawson onkin ajanut hyvää kautta ja eittämättä alkaa parkuminen siitä, kuinka suuri vääryys hänen tiputtaminen on, niin se on ihan linjassa sen kanssa, miten Red Bull on vuosikausia tehnyt bisnestä. Ei pitäisi kenenkään kovin yllättynyt siis olla.
Lawsonin katto on olla ihan kelpo kuljettaja, ei sen enempää. Jollekin muulle saattaisi kelvata, muttei Red Bullilla ole mitään käyttöä. Vähän samaan kastiin menee, kun Vergne joutui aikanaan sarjan jättämään, vaikka ihan F1-tason kuljettaja olikin.