Katsoin että Taka myöhsätynyt 34min edellisen pätkän lähdöstä ja kävi heti säännöt mielessä. Aiemmin seurauksena oli sulkeminen kilpailusta kun myöhästymisrajat tulee täyteen, mutta nykyään se on näköjään pelkkä keskeytys ja pääsee aamulla taas kisaan mukaan...
"Any lateness exceeding 30...