Hakutulokset

  1. Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Älkäätten olko huolissanne, historian paras autonkehittäjä kyllä kääntää Aston Martinin suunnan kohti mestaruuksia, niin kuin olemme useina vuosina huomanneet, eikun..
  2. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Verstappen -fanit muna huurussa hekumoivat kuinka hienoa ja parempaa GT3 kisaaminen on kuin F1, ja sillä sekunnilla kun Verstappen keskeyttää; pakataan kamat tai striimi menee kiinni. Nämä idiootit eivät tajua että he ovat pelkästään Max -faneja jotka seuraavat häntä lajiin kuin lajiin missä hän...
  3. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Jos ei Fykkösissä kulje, nii mennään ajamaan F1 -eläkeläisten -ja floppien kanssa, pakko arvostaa "👍"Ei siinä, itse katsellut parikymmentä vuotta kestävyyskisoja.
  4. GT/Protot 2026

    Mikä helvetin juippi selostaa tätä Wec Span 6h kisaa? Missä perinteiset selostajat..vielä aika-ajoissa olivat äänessä. Ihan kun katsoisi jotai Highlightseja jostain Ferrari Challenge kisasta. E: joo eipä mitään, alkoivat selostaa vasta kun oltiin starttisuoralla
  5. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Luulin että olet aina kännissä täällä tekemässä topicceja, ainakin otsikot sen mukaiset. E: Tervetuloa
  6. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Täh E: bebanteenia sisäisesti
  7. #63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

    Kovin huonosti kulkee mr beanilla kun ei aja sarjan nopeinta autoa, tavallinen kuolevainen niin kuin muutkin.
  8. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Voitko lopetettaa taas ton agentsis
  9. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Voitko lopettaa ton agendan
  10. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Pitää aina muistaa nimenomaan että Lewis oli maailmanmestari joka ei pyörinyt tässä kisassa
  11. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Max on nopein kuljettaja hänen aikakaudellaan, halusitte tai ette.
  12. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Olen kerrankin samaa mieltä kanssasi. Maxin tallikaverilla tai kenenkään esim Hamiltonin tallikaverilla ole mitään tekosyitä. Jos Max on .7 sekkaa nopeampi ku tiimikaveri, kestäkää se. T
  13. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Tämä on totta, mikä siinä on että 40 vuotiaat legendat saa autoja kulkemaa? Siis ihan tosissaan.
  14. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Joskus puhuttiin että Max voittaa vaikka traktorilla. Perus kuolevainen, olen pettynyt.
  15. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Minä otan tämän kesäkuussa, kiitos suosittelustA
  16. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Ei tuu kyllä ikävä mikki hiiri juuselaa, Matti ja Oskari never Forget
  17. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Ei: te heterot mitään tiedä kun kunnolla nussitaan
  18. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Sanotaan näin, että kurkku -äänellä
  19. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Joo hyi helvetti, tämä kk enää tätä paskaa ja sit pääsee pois Viaplaysta. Kyllä on jo niin teennäistä paskaa että joku nauttii tosta akkukisaamisesta. Juusela pääsee kohta näyttelee johki Jaajon leffaan.
  20. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    3x champion ei osaa vieläkään ajaa rintarinnan ja kanssakilpailijoilla menee hermot, nättiä
Ylös