Mikä helvetin juippi selostaa tätä Wec Span 6h kisaa? Missä perinteiset selostajat..vielä aika-ajoissa olivat äänessä. Ihan kun katsoisi jotai Highlightseja jostain Ferrari Challenge kisasta.
E: joo eipä mitään, alkoivat selostaa vasta kun oltiin starttisuoralla