Koska saadaan uusi Max -sääntö " älä kiukuttele medialle ", kaverilla lapsia ja silti ei aikuistu
E: Ennen tuota olisi tietysti hyvä GB:n ollut kertoa tälle gen z:lle että älä aja päin F1 autolla jos vähän alkaa kiukuttaa
Tuli vaan mieleen miten kaikkien aikojen autonkehittäjä Mr. Siltojenpolttaja ei saanut tämänkään tallin autoista, luotua yhtenäkään kautena voittaja-autoa. Miettii vielä millä kokemuksella ja tämän Forumin meriiteillä, ,ja epäonnistui.
Toivottavasti Max lähtee sarjasta, niin hänkin pääsee nauttimaan ajastaan perheensä kanssa, niin kuin Nico Rosberg. Turha se on tuolla tarpoa jos ei vauhti riitä, on elämässä paljon muitakin hienoja asioita, kuten oma lapsi.
Eiköhän Max vaan huomionhakuisuudessaan lauo näitä lopettamis -kommetteja, että pysyy edes jollain tavalla otsikoissa.
E: jallikaisen Hamilton vertausta odotellessa
Onneksi loppuu määräaikaisuus toukokuun jälkeen. Millä ihmeellä tuo Mervi on saanut olla noissa ympyröissä näin pitkään kun yhden lauseen muodostaminen tai pelkästään kuljettajan nimen lausuminen ilman takeltelua on liikaa vaadittu. Sitten vielä tämä Juuselan mukahassuttelu senkun lisääntynyt...
Leku tutussa ympäristössä häviää Karloksen Willamsille
E: Leku hakee vauhtia F2 Rovanperän kanssa(Grosjean style) ja Hamilton vaikka jotain farkkutakkeja suunnittelemaan. Ikinä nähnyt noin virheherkkää kaveria (Lerssi)Ferrarin ratissa jolle kaikki annetaan anteeksi vaan sen takia että haukkuu...
Ja racing bullsilla olis ollu pisteillä, tirsk* Red Bull nauttii kun Maxin palkka 45M ja tallimestaruudet jää saamatta kun kaverilla niin pervo ajotyyli.