Hakutulokset

  1. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Max varmaan kuvitteli ajettuaan GT3 autoja välistä että näissäkin autoissa on TC
  2. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Onhan tää kisaaminen vieläkin ihan homoilua
  3. Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Pappa vaan katteli kun ikiteini pyörii
  4. #6 Nico Rosberg - Vain mestaruus puuttui

    Nico ja Alain semmoiset kunnon luuserit, jotka tiesi että voitti autolla ja tuurilla. Pakko lopettaa ku kävi näin hyvä tsäkä, ei näytä ihan pelleltä
  5. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Koska saadaan uusi Max -sääntö " älä kiukuttele medialle ", kaverilla lapsia ja silti ei aikuistu E: Ennen tuota olisi tietysti hyvä GB:n ollut kertoa tälle gen z:lle että älä aja päin F1 autolla jos vähän alkaa kiukuttaa
  6. Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Tuli vaan mieleen miten kaikkien aikojen autonkehittäjä Mr. Siltojenpolttaja ei saanut tämänkään tallin autoista, luotua yhtenäkään kautena voittaja-autoa. Miettii vielä millä kokemuksella ja tämän Forumin meriiteillä, ,ja epäonnistui.
  7. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Max Verstappen itkee nykyautoista, Toto vain nauroi.. meillä on sentään kaksi kuljettajaa joka voivat voittaa MM
  8. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Toivottavasti Max lähtee sarjasta, niin hänkin pääsee nauttimaan ajastaan perheensä kanssa, niin kuin Nico Rosberg. Turha se on tuolla tarpoa jos ei vauhti riitä, on elämässä paljon muitakin hienoja asioita, kuten oma lapsi.
  9. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Eiköhän Max vaan huomionhakuisuudessaan lauo näitä lopettamis -kommetteja, että pysyy edes jollain tavalla otsikoissa. E: jallikaisen Hamilton vertausta odotellessa
  10. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Miksi yrität jatkuvasti viedä keskustelun Hamiltoniin, kun ollaan Max Verstappen topicissa?
  11. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Niin no, mikä häntä nyt enää kiinnostaa muutenkaan, kun ajaa nyrreä ympäri herrasmies -kuskeja vastaan.
  12. F1 lähetykset Viasatilla kaudella 2023

    Onneksi loppuu määräaikaisuus toukokuun jälkeen. Millä ihmeellä tuo Mervi on saanut olla noissa ympyröissä näin pitkään kun yhden lauseen muodostaminen tai pelkästään kuljettajan nimen lausuminen ilman takeltelua on liikaa vaadittu. Sitten vielä tämä Juuselan mukahassuttelu senkun lisääntynyt...
  13. Formula 1 - 2026 - 2 - Kiinan GP

    Eikä ollut optimistista syöksymistä ja toisen radalta ulos ajattamista, mitä eräs kuljettaja pääasiassa harrastaa taistelutilanteissa.
  14. Formula 1 - 2025 - 24 - Abu Dhabi GP

    Somehan pelkkää myrkkyä minkä joku hakkeriporukka vois kohta mielellään vetää sileäksi.
  15. Formula 1-2025-23-Qatar GP

    Leku tutussa ympäristössä häviää Karloksen Willamsille E: Leku hakee vauhtia F2 Rovanperän kanssa(Grosjean style) ja Hamilton vaikka jotain farkkutakkeja suunnittelemaan. Ikinä nähnyt noin virheherkkää kaveria (Lerssi)Ferrarin ratissa jolle kaikki annetaan anteeksi vaan sen takia että haukkuu...
  16. Formula 1 - 2025 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

    Ajaa kuin herramies, puhtaasti ja dominoi. Hänelle sen suo jos kellekkään muulle tällä kaudella.
  17. Formula 1 - 2025 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

    Max oli yllättävän hillitty, olis ollut Sir niin lukkojarruilla kylkeen ja kaveri eka ulos radalta ja itte perästä.
  18. Formula 1 - 2025 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

    Ja racing bullsilla olis ollu pisteillä, tirsk* Red Bull nauttii kun Maxin palkka 45M ja tallimestaruudet jää saamatta kun kaverilla niin pervo ajotyyli.
  19. Formula 1 - 2025 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

    Pistä mulle dataa niin uskon että mäkki on paras auto.
  20. Formula 1 - 2025 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

    Jep. voittajakuskia tuskin näki kuvissa vaan räpiköivän Maxin ajamassa rookieta vastaan.
Ylös