Hakutulokset

  1. #44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

    Miten ihmeessä Jolle, Hamilton olisi voinut tehdä saman arvoisesti töitä kun hyvin tiedät että Sumppi tahkosi tuhansia testikilometrejä testiradalla ilman budjettikattoja kun ei ollut tyytyväinen autoonsa? Hamilton siis lähti mielestäsi huonompaan talliin vailla tietoa mitään tulevaisuudesta...
  2. #44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

    2014 oli muutama muukin talli kuten Hamin ex-talli McLaren joka käytti Mersun koneita mutta tulosta ei syntynyt. Jotain Hamilton tiesi Mersun koneesta, kun lähti keskikastin Mersulle 2012 jälkeen. Siis Hamiltonin paskuuttahan se on tietysti että Mersulla meni niin hyvin. Olisi tehnyt mieluummin...
  3. #44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

    Mitens toi McLaren kun Hamilton lähti sieltä, montako voittoa tuli esim 10 vuoden aikana? Tai Mercedes kun Hamilton tuli talliin?
  4. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Kilpailunjohto teki vain työtänsä, eivät estäneet yhtään mitään. Tänään jopa sallivat vaikka mitä oikomista ja hyötymistä, toisiin osumista ja radalta ulosajattamista.
  5. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Ni Nii no vedetään vaan aina abu dhabi 2021 "säännöt roskakoriin, koska show kärsii".
  6. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Nostiko Max keltasilla?
  7. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Lerkki oikaisi ja hyötyi eniten
  8. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Osuukohan kohta taas ?
  9. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Max on yksi huonoimmista rinta-rinnan ajajista. Taas osuu ja ajattaa leveäksi, onneksi Sir sai kostettua.
  10. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Jotain kunnon estettä tonne ekoihin shikaaneihin kun jonnesimukuskit oikovat sen näköjään ilman mitään seuraamuksia
  11. Mercedes-AMG Petronas 2021

    Jaa verorahojako artisti kitisee kun pimeenä menee?
  12. Mercedes-AMG Petronas 2021

    Ai tosissaan meinaat että RB Max uskaltaa lähteä meselle kun Marko ja iskä joutuu katsomon puolelle
  13. Formula 1 - 2025 - 19 - Yhdysvaltain GP

    Eikö Maxin pitäisi dominoida huonomalla autolla, sentään voitti amatöörit gt3 kisoissa?
  14. Formula 1 - 2025 - 19 - Yhdysvaltain GP

    F1 datan perusteella Red Bull nopein auto tällä hetkellä. Sanokoon joku random suomalainen forumisti mitä tahansa.
  15. F1-uutisia 2025 & 2026

    No ehkä verstappen -sääntöjen jälkeen ollut ihan ok racinkiä. DRS ja yli-suuret turva-alueet hyi.
  16. Formula 1 - 2025 - 19 - Yhdysvaltain GP

    Maksaa helvetti 40e/kk viaplaysta ja nää mulkut mainostaa omia lajejaan kesken lähetysten, kyllä vittu kehtaa.
  17. Formula 1 - 2025 - 19 - Yhdysvaltain GP

    Max alkaa vasta saamaan kiinni miten ylivoimaisella autolla pitää ajaa
  18. Formula 1 - 2025 - 19 - Yhdysvaltain GP

    Ilmeisesti teidän puusilmien mielestä Piastrin olisi pitänyt ajaa mutka vielä leveämmin kun Norriksen, ajaa Norrisia konttiin, päästää kaikki sisältä edelle tai kadota yhtäkkiä radalta. Ei me muusikot kato tiedetä kun ajetaan isoa lujaa miten ne aivot toimii tommosissa tilanteissa. Eturenkaalla...
  19. Formula 1 - 2025 - 19 - Yhdysvaltain GP

    Komppaat puusilmää etkä puolisilmä Markoa joka syytti Alonsoa kolarista. Itse suosittelen katsomaan omilla silmillä tilanteita.
  20. Formula 1 - 2025 - 19 - Yhdysvaltain GP

    Kaiken järjen mukaan silti starttitilanteessa takaa ja sisältä leikkaavalla rynnijällä on suurempi vastuu olla hereillä eikä ajaa toista takarenkaaseen. Varmaan oli vielä suht kuolleessa kulmassa hulkenbergin auto,
Ylös