Ei se taida olla enää voimassa kun Max otti Mehikossa Leclerciä 4 kymppää tuplakeltasten aikana kiinni. Ilmeisesti pistävät sitten VSC kun edes hallitseva ei noudata sääntöjä.
Kauanko olet seurannut lajia kun noin naiivisti ajattelet sopimusten olevan kiveen hakattuja :D Tietty voi olla ettei Maxia haluta edes ostaa ulos sopimuksesta, ei hän nyt niin ihmeellinen ole ilman ylivoimaista kalustoa.