Hakutulokset

  1. Formula 1 - 2025 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

    Vai teurastaako red bull sisäisesti hänet ettei vaan voiteta kumpaakaan mestaruutta kunhan Chrashtappen pärjää T: Marko & Isä Ja turha tulla uliseen että Max kantaa tallia, nyt meni jo racing bullsit ohi, noloa :D
  2. Formula 1 - 2025 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

    Nimenomaan mestari. Alisuorittaa heti kun ei pääse hieromaan kolmessa practicessa säätöjä, tämä on ennenkin nähty. E: ja harkoissa "simpy lovely" heitti heti alibit jo tiimiradioon kun tietää että se napataan: "the car is broken" kun ei ole vauhtia.
  3. Formula 1 - 2025 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

    Sisartallin kuskeille riittää yks practice ja ollaan q3, red bull.. toivottavasti Hadjarin uraa ei pilata Maxin autolla, vaan sinne menee Lindblad.
  4. Formula 1 - 2025 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

    Tirsk* ajaako Max jo polkuautolla vai mikä tuo on, The Hallikainen "tm" ?
  5. Formula 1 - 2025 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

    Leku vetää leveäksi niin oli pakko painaa kaasua täysillä että spinnaamalla sai pilattua Lewiksen kierroksen, ja itse selviytyy jatkoon.
  6. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Ja pakko vielä mainita että kuinka kusipää pitää olla että kyseenalaistaa VSC/Tuplakeltaset Bianchin jälkeen E: ja ennen ku te alatte itkee niin turva-alueet on rata-aluetta, ja jos siellä on track marshal nii sillon se on VSC. Siis voidaan toki tehdä säännöt sillä Max argumentilla "we never go...
  7. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Pakko tarttua tähän uniikkiin ajotyyliin mitä ei nähty vuosiin ennen kuin J.Hallikaisen batman tuli fykkösiin. Radathan on tehty suoraan tommosille iracing striimeri -mulkuille, jos oot väärässä nii oikase mutka, ei siitä mitään saa. Vedä hamiltonia kylkeen, ajata ulos radalta, ota neljä kymppää...
  8. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Old news. samaa sano Montoya kun oli Kimin tallikaverina ;D
  9. #44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

    Vastaavaa tuskin ikinä nähdään (tai edes koskaan nähty) että yksi kuski ajaa 10 vuotta samalla autolla(tallissa huom jolle halli), vaikka tulevaisuus on epävarmaa. Moottoritoimittaja vaihtuu, sekä osaaminen lähtee muihin talleihin. Josilla ja Markolla vissiin yhtä hyvä haisu fordista, kun...
  10. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Menikö Red Bull, V6, Pirelli ja DRS vähän ns tunteisiin. E; Ja muista Sir on jo GOAT tilastojen valossa, vaikka FIA, 2021 koitti kaikkensa :D Never give up
  11. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    KuljunAlko kysyi lisätietoja Hamiltonin "tahalteen päin ajoista" ja "että talli joutui niiden takia palkkaamaan hovimestarin toiseksi kuskiksi"
  12. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Verstappen koko ura V6 moottori, Pirellin renkaat, Red Bullin autoilla ja DRS. About huonoin taistelutilanteissa koska pakko ajaa kylkeen plus ajattaa toinen ulos radalta. Verstappenin bluffi näky selkeästi läpi, ei ikinä pelkuri lähde red bullillta vaikka kaikki osaaminen lähtee, ei vaan uskalla.
  13. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    "I am happy that three of us retired not just me". Eiköhän hulluMax saa taas shown pystyyn loppukaudesta.
  14. Mercedes-AMG Petronas 2021

    Russell ei saanut monivuotista sopimusta, vaan 1+1, optiolla
  15. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Maxin cockpitissa taitaa olla jo tämä tuttu profiili radasta
  16. Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Max itse sanoi viime kisassa että he vasta alkoivat ymmärtää autoa, toisin sanoen alisuoriutuivat alkukauden. Mutta nyt Norris vetää tuommoisen kisan mitä multimestarit ovat ajaneet. Max oli erittäin tyytyväinen autoon edellisissä kisoissa, mutta aina kun vertailukohta on nopeampi, auto on traktori.
  17. Mclaren 2026: It's "not" about the car

    Monen sadan miljoonan bisnestä ja jotkut tosissaan kuvittelee että Landoa suositaan? Tai että on varaa suosia. Mitä jos Norriksella ei kulje seuraavassa GP:ssä? Ei siellä ole varaa ketään sabotoida. McLaren tulee saamaan rahaa aivan törkeästi jos jompi kumpi kuskeista voittaa tämän näkyvimmän...
  18. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Jopa perin yllättävää, Vettelin aikakaudella ajettiin n.19 gp:tä per kausi.
  19. #44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

    On kyllä kova kattaus tallikavereista hei ;D E: Nelson Piquet huhhuh, oli -91 aika kova nimi.
Ylös