Niin taitaa käydä ihan jokaiselle mestarismiehellekin, että kun riittävän pitkään jatkaa niin tulee eteen tilanne, että oma luontainen ajotyyli ja auton ajettavuus ei enää ihan parhaalla tavalla kohtaa.
Verstappenin osalta uskon, että keksii tallinsa kanssa lääkkeet ja nousee takaisin...