Kiitos selvennyksestä näin omastakin puolestani! Vaikka toki tosiaan tuo aikarangaistusten jatkettu laatu oli tiedossa. Kumma kyllä olisi ollut ajatuksellakin hylkäys vaikka onhan sitä tuomariston raivoa ennenkin ollut silloin kun liika on ollut liikaa, mutta harvinaista näin nykyään olisi...