Ja tuoreeseen kisaan palatakseni olipahan kisa!
Leclerc... Kieltämättä noloa, mutta mitäpä voi odottaa lajiin ja huipulle vähän turhan nopeastikin päässeeltä jo aikansa 'kolaripojalta' yliturhaan hemmoteltuna päässeenä niin korkealle kuin pääsi.
Jos ei tuosta ala otteet parantua ja todellakin...