Hakutulokset

  1. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Olihan se omalla perverssilla tavallaan viihdyttavaa sekoilua. Kyllahan tuota rataprofiilia voisi yrittaa muuttaa etta jotain jarkea saataisiin tuohon jonoajeluun. Shikaanin poisto on ilmeisesti liian vaarallista koska vauhti olis liian kova suoran lopussa. Joku on ehdotellut etta shinaaki olisi...
  2. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Kimi voi kayda pikaisesti kotona syomassa aitimuorin pizzaa kun on niin lahella Monaco
  3. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Tarvitaan yksi keskeytys ja Cadillac voisi saada pisteen
  4. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Kisan jalkeen voitaisiin pelata kuskien kesken kuninkaallisten edessa tuolileikkia ja haviajalle 10 sekunnin rangaistus. Silla tavalla voittaja paatettaisiin viihdearvon perusteella ja saisi jannittaa viime sekuntiin asti.
  5. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Mita Norris horisee huonosta tuurista, auto joka ei liiku ei ole huonoa tuuria vaan huonosti rakennettu auto.
  6. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Miten Mersu voi kusta tuon noin pahasti, luulisi etta tassa vaiheessa tietaa jo taman lajin saannot.
  7. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Jahas, Russelille nakojaan tarjolla nolla pistetta
  8. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Eiko olisi ollut parempi tiedottaa vaan kaikille kuskeille etta kurvi X on pahassa kunnossa, ajakaa varovaisesti. Nyt katsotaan kun eliitti juo viinia ja aika kaukana on bensan ja pierun haju tasta hommasta.
  9. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Juu ei ollu. On taa nyt erikoista etta aletaan rataa korjailemaan kesken kisaa.
  10. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Mietin just samaa, olisi psykologisesti mahtava juttu (y)
  11. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Nama pienemmat autot on tosiaan tehneet naista kisoita jannittavia
  12. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Russell varaslahto? Tosiaan taitaa henkinen kantti pettaa.
  13. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Onhan tuo Antonellin kypsyminen ollut ihan huikeaa. Olin yksi niista joka pyoritteli paataan ja ihmetteli Antonellin nostoa niin pian F1:seen mutta luu on nyt lyoty minullekin kurkkuun. Verstappen oli aina huippulahjakkuus mutta silti meni aika kauan kunnes hanesta kypsyi nykyinen kuljettaja...
  14. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Russell taitaa olla aika paniikissa nyt, Antonelli on huikea nykyaan. P.S. arvostan ilmaista palvelua mutta miksi tama foorumi on kaatuneena puolet ajasta...
  15. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Eikohan se kisa ajeta jonossa oli asetukset mitka tahansa. Tavallaan hassua etta Monaco on kuin pyha lehma jota ei saa kritisoita sen historian takia, ja samalla jengi puhui Vegasin kisasta paskaa ja kisa oli itse asiassa ihan OK ja ohituksia yllattavan paljon.
  16. VexMarstappen

    Ferrari 2026: Kuskien pitäisi puhua vähemmän ja markkinoida autoa lujempaa

    Bearman kehaan ensi vuonna niin alkaa Kallella olla vahan enemman hikikarpaloita otsalla.
  17. VexMarstappen

    Nostalgiset hetket, muistelut ja unohtumattomat historiikit 🏁

    Toisaalta samalla menetettiin paljon viihdearvoa. Se Matin ja Keken suutin/pakoputki keskustelu oli legendaarinen.
  18. VexMarstappen

    Ferrari 2026: Kuskien pitäisi puhua vähemmän ja markkinoida autoa lujempaa

    Niinpa, 8 kautta Ferrarilla ja 8 voittoa, ilmeisesti Ferrarille riittaa yksi voitto per kausi jatkopahviin. Jotain Kallesta vaan puuttuu vaikka periaattessa hyva kuski onkin. Raikkonen sai 2 voittoa 2 kaudessa vahemmalla kisamaaralla paska Lotuksella.
Ylös