Oli ajamassa voittoon? Oli reilusti johdossa?
Antonelli painosti aivan perkeleesti ja Yrjolla oli iso homma pitaa Kimi takanaan, ja kannattaa muistaa kuka voitti 3 edellista kisaa, en sanoisi etta Russel oli ajamassa voittoon. Ehka 50/50 mahdollisuus, ehka jopa enemman Kimin eduksi.