Hakutulokset

  1. VexMarstappen

    Nostalgiset hetket, muistelut ja unohtumattomat historiikit 🏁

    Tata on varmaan mietitty aiemminkin mutta eiko sielta Monacosta loydy mitenkaan paikkaa jossa rataa voitaisiin leventaa? Aika-ajot on tietty ihan jees siella mutta itse kisa on sellaista kuraa etta sita ei ole edes mielta katsoa ellei joku topeksi.
  2. VexMarstappen

    Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁

    Niista oli jaossa 8 pistetta voittajalle, enta sitten? Kimi sai 100 pojoa viime 4 kisasta. Katsotaan mita Monacossa kay
  3. VexMarstappen

    F1-uutisia 2025 & 2026

    Juu tai heterovibaus
  4. VexMarstappen

    Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁

    Ei ollut kykya menna ohi, paitsi kolme kertaa joita ei lasketa kun Yrjon kassit on suussa.
  5. VexMarstappen

    F1-uutisia 2025 & 2026

    Suoratila tai suoramoodi olisi varmaan ihan looginen kaannos?
  6. VexMarstappen

    Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁

    Oli ajamassa voittoon? Oli reilusti johdossa? Antonelli painosti aivan perkeleesti ja Yrjolla oli iso homma pitaa Kimi takanaan, ja kannattaa muistaa kuka voitti 3 edellista kisaa, en sanoisi etta Russel oli ajamassa voittoon. Ehka 50/50 mahdollisuus, ehka jopa enemman Kimin eduksi.
  7. VexMarstappen

    F1-uutisia 2025 & 2026

    No ei ne nyt siita autosta nahkalaukun nakoista tee, realismia peliin
  8. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Asun Torontossa. Toukokuun 24 paiva 2020 satoi lunta. Montreal on kylmempi kuin Toronto.
  9. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Ilmeisesti 1978 oli +5 ja hieman lunta joka ei jaanyt maahan
  10. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Onko pakko yrittaa ymmartaa vaarin? Ei tana vuonna mutta Montreal toukokuussa on riskipaatos.
  11. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Et nae lunta ongelmana?
  12. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Renkaitten kanssa on varmasti ongelmia ja kun paahtaa 350 km/h niin kuskille on +11 aika vilpoisaa myos. Ei minulla mitaan ole vahan vaikeampia olosuhteita vastaan. Olisi vaan absurdia jos kisa peruttaisiin lumisateen takia.
  13. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    +11 on aika vilpoisa keli ajella formuloita. Kenenkahan idea tama oli laittaa toukokuulle, lumisade on taysin mahdollista Montrealissa toukokuussa
  14. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Huojentava tieto. F1 sopimukset kun ei tunnetusti ole purettavissa.
  15. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Bottas 0.85s hitaampi kun Perez, eihan tassa nain pitanyt kayda
  16. VexMarstappen

    Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Valtterin on turha haaveilla monivuotisesta pestista
  17. VexMarstappen

    Red Bull Racing & Ford - Sierra jätättää vai alitehoinen Taunus?

    Joo. Itse asiassa Hadjar sanoi etta auto on paska ja on lahdossa tallista pois
  18. VexMarstappen

    Kumpi Cadillakin kuskeista vie pidemmän korren?

    Eikohan sinne runnota vakisin Herta ja jos Perez on viela tallissa ensi vuonna, niin hanesta tulee entista selvempi ykkoskuski.
  19. VexMarstappen

    Moottorikonfiguraatio 2016->

    Mersu on mukana vaikka autot toimisi puolalaisella perunavodkalla, ihan turhaan bluffausta tuo "yhyy me lahdetaan pois" jorina
  20. VexMarstappen

    F1-uutisia 2025 & 2026

    Tottakai trendi on sahkoautoihin pain mutta mun pointti oli ettei tule tapahtumaan pitkaan aikaan. Molemmissa maissa alle prosentti sahkoautoja ja luottamus nopeaan infran laajenemiseen voi jokainen arvioida itse
Ylös