No nyt! 🙈🖕
Kerrot toisten uhriutuvan ja sen jälkeen vetää lopuksi todella nolon sovinisti-heiton. Millä tavalla kirjoittajan tilanne paheni? Kerro ihmeessä lisää.
Oli se Honda huono. Äänestä jo tunnisti mutkan takaa kun oli kuin pölynimurin humina.
Kun kopioivat Mersun leiskan ja luopuivat size zerosta, niin alkoi voimaa tulemaan. 2015 oli murheellinen.