Ei Mersun kannata tehdä vain yhden vuoden diili Russellin kanssa. Kaveri on nuori tullessaan, toisin kuin Bottas ja autot on täysin uudet. Ei sen kehitys parannu jos kuskit vaihtuu heti ekan kauden jälkeen.
Marko selittelee kakkoskuskien ongelmia:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/red-bull-pomo-paljasti-perimmaisen-syyn-tallin-suureen-ongelmaan-se-ei-valttamatta-ole-kuljettajalle-helpointa/8212180#gs.8i8ahe