Hakutulokset

  1. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Myös Mesellä uutta osaa. Päivitykset kohdistuvat niin luotettavuuteen, kuin suorituskykyynkin https://www.gpblog.com/en/news/wolff-confirms-mercedes-updates-for-austria-that-also-tackle-the-cars-achilles-heel
  2. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Mesen rata oletettavasti kuitenkin, vaikka päivitys Ferkulla onkin tullut. Vaikea uskoa, että sitä tehoero kuitenkaan on saatu vielä kurottua. Tosin Ferkku saanee erua teräksisistä moottorin osista, jos ja kun on kuuma ilma. RB ja Mäkki on mielenkiintoisia. Ainakin Max tuntuu olevan innoissaan...
  3. Cadillac 2026: MURICAAA

    Vale näyttää edelleen olevan kaikkien aikojen suosituin kuljettaja. Juttua riittää, vaikka ei sitä juuri tässä kohtaa edes pitäisi olla, kun talli vasta harjoittelee.
  4. Red Bull Racing & Ford - Sierra jätättää vai alitehoinen Taunus?

    Taitaa olla vuoden suurin päivityspaketti
  5. #44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

    Puolitoista vuotta Ham vinkui jarruja, ennenkuin sai ne. Ymmärtääkseni jo ennen viimekauden testejä. Ehkä jotain sopimuksellisia juttuja, mutta Kimin tehostin oli hyvin vastaava. Turha tehda asioita hankaliksi jääräpäisyydellä.
  6. Ferrari 2026: Kuskien pitäisi puhua vähemmän ja markkinoida autoa lujempaa

    Tässä väitetään että uusi kone olisi tulossa mahdollisesti jo Itävaltaan, jos FIA vahvistaa ADUO oikeudet. Sen lisäksi siihen räätälöity uusi polttoaine, joka toisi vielä hieman lisää tehoa. https://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-planning-new-fuel-engine-updates-austrian-gp/10831513/
  7. #63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

    Oli muuten se Barcelonan kisa Russellin 100s kisa tallissa, eikä kukaan noteerannut mitenkään. Jäi Bottakseksi yksin juhlimaan kepu kourassa. Toi on kyllä aika perseestä tallin osalta
  8. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Huhuissa Mese olisi tehnyt Maxille tarjouksen, mutta niin halvan, että oli hylätty heti. Eli ei ole Maxin palveluille tarvista, jos pitää paikkaansa https://racingnews365.com/mercedes-made-an-offer-to-sign-max-verstappen-from-red-bull
  9. Uusien autojen lanseeraukset

    Itse laitoin vedon Antonelli, Russell ja Lerkki, mutta tällä hetkellä näyttää vähän huonokta Lerkin osalta.
  10. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Menisi vuosien kurkkupurkilla ajo hehkutukset hukkaan, jos katsotaan sitä miten autolla pystyy ajamaan, eikä sitä, miten siitä ei saada kaikkea irti.
  11. Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁

    Kovia renkaita oli vaan muistaakseni yhdet per nenä jäljellä ja ne oli mielestäni uudet, mutta Rus on nyt useammassa kisassa kompuroinut kovien kanssa. Japani, Miami, Monaco ja tämä. Tosin näissä muissa tilanne tuli turva-auton jälkeen, jossa renkaat jäähtyy, mutta kaikilla muillakin jäähtyi...
  12. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Ensimmäisen kerran ehkä ikinä, voidaan sanoa, että RBn miehet ajavat kaikkein vahvinmoottorisella autolla. Kaikki muut puheet moottoreiden paremmuudesta on ollu aina spekulointia.
  13. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Heh Santilla selvästi alkoi olemaan kusiaisia housuissa kun päästiin vikalta stopilta, mutta huima ero kaiken kaikkiaan viimevuotiseen kisainssiin. Santi: “Virtual safety car, virtual safety car deployed. Stay positive, stay positive.” Santi: “And mode safety car.” Santi: “Flap adjust update.”...
  14. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Kimillä oli se fp1 huilitauko, joka varmastikin vaikutti aika-ajoissa. Ei ole vielä niin kovaa kokemusta ja autokin on vielä suht uusi. Näytti vaikuttavan useampaankin autonsa junnuille antaneisiin. Kuuluu toki tämän päivän kuvioihin, että näin toimitaan ja hyvähän se on, että pääsevät junnutkin...
  15. Williams 2018

    Ei tietenkään. Keke on eräs kovimmista rattimiehistä lajissa. Oli vaan kuitti yhdelle karvapersefanille, joka tuppaa ajattelemaan näin.
  16. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Ei välttämättä tallin johtokaan.
  17. #44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

    Itseäni rehellisesti kyllä syletti myös Hanilton, mutta samalla piti hattua nostaa tavalleen tehdä valtavasti duunia esim. aika-ajoissa.
  18. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Epäilen, että olisi. Tottakai kummankin kuskin toiveita kuunnellaan. Tai muissa talleissa, kuin RBllä ja ehkä sielläkin maxfactoryn puitteissa. Mutta tuskin Ferkulla on ykköskuskia tässä kohtaa kautta. Myöskään Ham ei ole saanut, kuin muutamasta kisassa autosta vielä kiinni, niin paljon ehtii...
  19. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Taas oli alla kovat renkaat, jotka aiheuttaneet haasteita muissakin kisoissa
  20. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Cola saanut 10s rankun ja pudonnut pari sijaa.
Ylös