Hakutulokset

  1. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Ei kai kukaan ole Maxista puhunut sanaakaan, ite en ainakaan. Omaan silmään näytti liian äärimmäisiltä säädöiltä, mutta fanipoikien selitys oli laiton takasiipi. Talli puhuu downforxen menetyksestä
  2. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Miten se pitäisi verrata? Silloinkin siiven mekanismi hajosi. Tai sinänsä tässä ei vättämättä ole edes ole kyse rikkoontumisesta, vaan siiven ominaisuudesta, jossa se ei toimi esitetyn selityksen mukaan sääntöjen mukaisella tavalla. Ja samaa koskee sitten myös muita tallin autoja, jos niissä on...
  3. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Se täytyy sulkeutua välittömästi, ei viiveellä joten siinä siipi ei ole ollut laillinen, jos tuo yllä.oleva väite pitää paikkaansa. Sen takia Ferkullakin meni hetki, ennenkuin sai macarenansa radalle. Mesen siivestä oli silloin mekanismi mennyt rikki, jonka takia se aukesi liikaa.
  4. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Oliko 22 Brasilian sprintri, jossa meseltä hylättiin tulos maailissa, kun riipi oli rikkoutunut. Pitäisi mennä nyt toki samoin.
  5. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Luulin Russellin tyttöystävää sen äidiksi joskus
  6. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Sittenhän koko aika-ajo pitäisi hylätä, jos siivet eivät ole rajoissa. Omaan silmään olisi muuten näyttänyt siltä, että oli viety jo liian pitkälle säädöt.
  7. Kuskispekulaatiot 2027: Uudet myllyt korkattu

    Rahastaa RBn, jatkaa siellä tyytyväisenä ja jatkaa pappasarjojen vierailuja
  8. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Häkällä joskus saman tyylinen tilanne, mutta nosti kätensä myös merkiksi, että on huomannut liput. Sen jälkeen ei varmaan ole tälläisiä kierroksia hyväksytty, ei ainakaan tule mieleen nyt nopeasti
  9. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Olipa aika lattea loppu, kun ielä suurimman osan vikat vedot.jäi kesken. Kukaan ei kyllä tuuleta niin paljoa muiden epäonnelle, kuin Rus. Tuli myötähäpeän tunteita
  10. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Montoyaa on hieno kuunnella, kun löytää hyvät mutkat ja on itsekin niin innoissaan eri autojen suorituskyvystä
  11. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Cadillacin me o töyssyjen yli, on kuin jollain vanhalla Datsun 100A:lla, enemmän ilmassa, kuin kosketuksessa rataan
  12. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Checo kärkeen
  13. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Antonelli meni tänään taas kovaa. RBllä oli paljon omituisia ongelmia; motti hyytyi kummallakin 3.mutkassa, Maxin penkki päin persettä, mutta Max ajoi sinänsä ihan hyvän ajan mediumeilla ja oli vissiin jopa pehmeillä ajellutta Russelia nopeampi. Ferkulla riittää hommaa tasapainon kanssa ja Mäkki...
  14. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Toyota oli edellinen täysin tyhjästä luotu talli ja silloin laitettiin miljardi rahaa ja ajeltiin testiautolla poskettomasti, jo ennen ekaa kauden alkua. Haasia en ehkä lue sinänsä samalle viivalle, kun auto tuli, Ferkun osia lukuunottamatta, Dallaralta, vaikka sinänsä sekin uusi oli, mutta ei...
  15. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Tälläistä se tulee olemaan varmasti lähes koko vuoden. Oppirahat on jokaisen maksettava.
  16. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Mese oli aika paljon edellä, myös Mäkki kulki kovaa. Ferkusta oikeastaan paha sanoa nyt mitään, kun eka harkka ja jos on uusi konekin paikalla, niin varmaan ajettu dataa enemmänkin. Ja viime vkl taisivat hieman ajella rauhakseltaan harkkoja. Jos mentiin urut auki, niin sitten Mesen koneella...
  17. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Se kyllä armasti juuri noin. Varsinkin, jos nyt on eri metallit vielä tulikokeessa.
  18. Kuskispekulaatiot 2027: Uudet myllyt korkattu

    Nyt Maxin huhutaan yrittävän Mäkille.. se olisi toki aika luonteva ratkaisu Lambiasen siirron myötä, mutta myös sen takia, että Mäkki on tehnyt aika teräviä autoja viime aikoina. Epäilen kuitenkin että mahtuu sinnekään...
  19. Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

    Eikös päin vastoin. Pystyvät ajamaan turvallisesti yli 100 asteen lämpötiloja, jolloin poltto on tehokkaampaa ja enemmän tehoa ja pystyvät sitä hyväksikäyttämään myös aeron osalta, kun muut joutuvat tyytymään 60-80 patoihin ja suurempiin tuuletusaukkoihin. Ennemmin muilla on riskiä lämmön kanssa.
  20. Kuskispekulaatiot 2027: Uudet myllyt korkattu

    Odotettua, että Rus jatkaa, jos pitää paikkaansa. Oikeastaan ainut todennäköinen sille paikalle. Ja kuten olen sanonut moneen kertaan, niin Max joutuu jäämään RBlle, kun muuallekaan ei pääse.
Ylös