Toyota oli edellinen täysin tyhjästä luotu talli ja silloin laitettiin miljardi rahaa ja ajeltiin testiautolla poskettomasti, jo ennen ekaa kauden alkua. Haasia en ehkä lue sinänsä samalle viivalle, kun auto tuli, Ferkun osia lukuunottamatta, Dallaralta, vaikka sinänsä sekin uusi oli, mutta ei...