Red Bull tuo radalle auton joka alkaa istumaan koko ajan enemmän ja enemmän Verstappenin räpylään. Ei siinä yhden Checon parkumiset auton kehityssuunnasta paljon hetkauta jos toinen kuski alkaa korjaamaan kaikki voitot. Jos Perez haluaa fillariinsa apupyörät takaisin jotta pysyisi paremmin pystyssä niin se kehityssuunta ei vain ole yhtä hyvä kuin Verstappenin niin onko ihme ettei niitä apupyöriä Checolle löytynyt roskiksestakaan enää.
Aika monen suusta kuultu miten hankalaa Verstappenin tallikaverina on konstikkaan auton takia niin tod näk samat ongelmat olisi edessä Hamiltonillakin. Varmastikkaan ei romahtaisi kuten Perez, mutta aika pienet olisi todennäköisyydet pärjätä Verstappenin kotikentällä jossa tiedetään hänen mieltymykset auton käyttäytymisen suhteen.
No miten tämä pitäisi sitten ottaa Hamiltonin kannalta kun hän otti päihin ei-huippukuskilta? Tämä on hyvä esimerkki siitä kuinka haavoittuvainen Hamilton on jos ei ole täysin sinut autonsa kanssa ja jos hän olisi Red Bullilla niin aika varmasti se on Verstappen joka siellä olisi mukavuusalueella eikä Hamilton.
Toki juuri noin, että kehityssuunta meni varmasti enemmän Maxin suuntaan, mutta aika hankala olisi miettiä tilannetta, jossa talli ajaisi kahdella kärjellä esim Hamin tai Alon tullessa talliin. Tuskin silloin autoa vietäisiin samalla tavalla Maxin suintaan, muutenhan voitaisiin edelleen ajella minkä tahansa muun kuskin kanssa, jos tietoisesti ei anneta edes mahdollisuutta, mutta maksettaisiin valtava palkka kuitenkin.
2022 Rus oli pisteissä edellä, mutta siihen se jäi, kuten ollaan aika montaa kertaa väännetty (ja Görgestä itseasiassa jo Williamsin ajoista) ja tämä vuosi, kuten varmasti ensi vuosikin sen taas näyttää.
2022 yksi voitto ja yksi toinen sija, muuten jäi Hamin jälkeen esim podiumeissa. Alussa Ham ajeli testiä asetuksilla ja osilla, jonka on aivan yleisesti talli, kuskit ym kertoneet. Kuinka monta turva-autoa sattui Russellin eduksi tai kuinka monta kertaa talli jostain syystä laittoi tämän kypärässä satajan edelle?
Ja mitä tulee esim siihen Russellin voittoon, niin ei olisi Görge sitä voittanut, jos ei Max ja Ham olisi kolistelleet keskenään kisan alussa. Talli vielä jäädytti tilanteen ja Ham ajeli hissuksiin perässä maaliin.
Ja Russellin viime kausi oli Mesen nykyhistostorian huonoin tai toiseksi huonoin, mikäli Schumin 2012 katsotaan paremmaksi. Siihen ei ole kyennyt kukaan muu Mesen kuskeista, ainakaan autolla, jolla kuitenkin päästiin
Russellista huolimatta tallipisteiden kakkoseksi. Sekään ei nyt varsinaisesti ihan hirveästi mairittele.