10 vuotta

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Itsellänihän on väärä rekkautumispäivä, koska jouduin jonkun bugin takia rekkautumaan uudestaan.. Alkuperäinen rekkautumispäivä oli ihan 98/99 vuodenvaihteen tietämillä. Siis heti silloin kun Antti oli laittanut Varikolle mainosviestinsä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kympin Uutisissa näin sen kohdan Lehden haastattelusta, jossa hän väitti olleensa jalkaleikkauksessa (ja silti jaksoi mennä painamaan nappia). :rolleyes:

Sen jälkeen hänen ilmeestäänkin huomasi, että oli ihan älyvapaa selitys. :D
Se ilme kertoi myös välinpitämättömyydestä aika paljon.. "aivan sama" -asenne paistoi läpi.

Örfil

Guest
Itsellänihän on väärä rekkautumispäivä, koska jouduin jonkun bugin takia rekkautumaan uudestaan.. Alkuperäinen rekkautumispäivä oli ihan 98/99 vuodenvaihteen tietämillä. Siis heti silloin kun Antti oli laittanut Varikolle mainosviestinsä.
Mä olin täällä jo -97, tosin poistuin koska ketään muita ei ollut paikalla.
Mutta jos foorumin pohjasedimenttejä tutkittaisiin, siellä on mun jalanjäljet todisteena tästä.

Örfil

Guest
Asian vierestä, mutta yksi ensimmäisistä nikeistä eli amiraali näyttää taas kirjoittelevan asiapuolelle:ahem:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Taitaa tulla meikäläisellä 10 vuotta forumilla täyteen tänään.:thumbfh:

Moni on vaatinut jäämään jo pois ja modetkin ovat pistäneet aika monta kertaa jäähylle. Pitäis varmaan siinä vaiheessa jo itsekin osata laskea yhteen 1+1.:rolleyes:

Mutta Feisbuukkiin en suostu menemään. Mitä siis tilalle?:doubtful:
Osanottoni.

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Onnittelut 10 vuoden merkkipaalusta.
Totta kai Moe vielä toiset 10 vuotta jaksaa, ja tietysti toiset 50 000 viestiä, vai onko Moen aika menossa ohi?

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Reilu 5000 postausta per vuosi. Miehellä on ongelma. :thumbfh:

Ja paskat, eikun vaan lisää laadukkaita postauksia kehiin. Hyvää läppää ollu tähänkin asti. :ahem: