107

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Samaan aikaan Nelosella Saharassa 6päiväistä ja 243km kisaa vetänyt uuvahti ja kenttäsairaalalaitteisto näytti pulssia 107.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Aikaisin tiistai-aamuna (noin 00:15 tjsp) bongasin auton takalasissa olevan 107 -numeron, ilmeisesti joku jakeluauto, jonka numero tuo oli. Itsehän olin matkalla Delhin lentokentältä hotellille.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Viime viikonlopun formulalähetyksissä ainakin yhdessä vilahti jonkun kuljettajan renkaanlämmitin, jossa oli numero 107.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ylen Sankia Priha sanoi:
Simpsonien New York-jaksossa Homer juoksee WTC-tornin ylätasanteelle vessaa etsimään. Hissi pysähtyy, kuinka ollakaan, kerrokseen 107.
Onkohan Simpsoneittein tekijöillä joku 107 addiktio, kun aikoinaan Ned Flanderskin vietiin mielisairaalassa huoneeseen 107?:doubtful:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Ylen Sankia Priha sanoi:
Simpsonien New York-jaksossa Homer juoksee WTC-tornin ylätasanteelle vessaa etsimään. Hissi pysähtyy, kuinka ollakaan, kerrokseen 107.
Joo, tais tulla viikkotakaperin subbarilla. Hyvä jakso oli, mikä oli tosin jälleen uusinta. (subilta uusintoja) Eilinen laulujakso oli hirveä, huonoin koskaan näkemäni simpsonjakso.

Tähän ketjuun minulla ei ole mitään annettavaa, kirjakin on jäänyt kesken sivulle 109. :jaska: :nope: :thumbdown
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
CIAn tiedusteluraportti Suomesta joka juuri julkistettiin on loppuu sivuun 107.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Trullinkaasu sanoi:
Joo, tais tulla viikkotakaperin subbarilla. Hyvä jakso oli, mikä oli tosin jälleen uusinta. (subilta uusintoja) Eilinen laulujakso oli hirveä, huonoin koskaan näkemäni simpsonjakso.

Tähän ketjuun minulla ei ole mitään annettavaa, kirjakin on jäänyt kesken sivulle 109. :jaska: :nope: :thumbdown
Luulin, että: "Joo, tais tulla viikkotakaperin subarulla."
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Trullinkaasu sanoi:
Eilinen laulujakso oli hirveä, huonoin koskaan näkemäni simpsonjakso.
Njoo, vähän turhahan se oli, mutta mua ainakin nauratti, kun ne lauloi In the garden of edeniä kirkossa :)
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Vellu sanoi:
Njoo, vähän turhahan se oli, mutta mua ainakin nauratti, kun ne lauloi In the garden of edeniä kirkossa :)
No joo, oli se ihan ok kohta. :) Muuta hyvää jaksossa ei ollutkaan.´

Tänään tulossa kelpo jakso.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Onkohan Simpsoneittein tekijöillä joku 107 addiktio, kun aikoinaan Ned Flanderskin vietiin mielisairaalassa huoneeseen 107?:doubtful:
Ne vaan tietää totuuden universumin alkuluvusta.. :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Onkohan Simpsoneittein tekijöillä joku 107 addiktio, kun aikoinaan Ned Flanderskin vietiin mielisairaalassa huoneeseen 107?:doubtful:
Ne lukee F1-Forumia kuten kaikki muutkin itseään kunnioittamattomat henkilöt.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Itsellä on muuten ikipeli Lauantai-Jokerista, jossa on numerot
Lauantai-Jokeri: xxx7107 (AB) Ollut tästä lähtien käytössä: 27.3.2004 klo 8.53 (korvasin ekat numerot x:llä, koska en halua ylimääräisiä "ystäviä" kun osuu päävoitto kohdalle. :mad_old: )
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Formulanomi sanoi:
(korvasin ekat numerot x:llä, koska en halua ylimääräisiä "ystäviä" kun osuu päävoitto kohdalle. :mad_old: )
Kerro siinä tapauksessa ainoastaan täällä.
 
Ylös