Dino246
Well-known member
Minä vähän luulen että tässä Alonso-Ferrari -tapauksessa kävi niin että molemmat kyllästyivät toisiinsa ja tuo sopimus oikeasti purettiin yhteisymmärryksessä. Alonso tuotiin Ferrarille "uutena Schumacherina" jonka piti ottaa koko talli haltuun ja tehdä Ferrarista taas sarjaa hallitseva tiimi, ja Alonsollakin taisi olla vähän samanlaiset kuvitelmat että hänen ajotaitonsa (ja 110% yritys) yhdistettynä Ferrarin resursseihin johtaa automaattisesti samanlaiseen menestyskulkuun kuin nuo Schumacherin kultavuodet Ferrarilla. Kun koko projekti sitten jäi vähän polkemaan paikalleen, Alonsosta ei ollut koko tallia yhdistäväksi johtajaksi vaan vaikutus taisi olla enemmänkin hajottava, ja tiimi oli niin sekaisin että eivät saaneet tarjottua Alonsolle realistisia mahdollisuuksia taistella Red Bullia (ja Mersua) vastaan, niin taisivat lopulta molemmat osapuolet todeta että parempi yrittää jotain muuta. Samaan aikaan Honda heilutteli Alonson nenän edessä isoa setelitukkoa ja Ferrarille tarjottiin Vetteliä, niin molemmat pääsivät kiusallisesta tilanteesta kivasti irti.
Ja tämä siis ihan minun mutua.
Ja tämä siis ihan minun mutua.