2 033 482€

  • Viestiketjun aloittaja jjv
  • Aloituspäivämäärä

Rukkaset naulaan?


  • Äänestäjiä yhteensä
    26

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ja millä lailla? Eikä huumehista passaa huumoria vääntää? Muut kielletyt aiheet. Tai aineet.
Mun mielestä ei passaa, koska viikate heilahti taannoin lähipiirin huumehemmoon monin eri itseänikin koskevin seurauksin. Ja yksi elämäni tärkeimmistä henkilöistä oli sortua surunsa alle.

Tämä on henkilökohtainen kantani huumeisiin. En ala muita aiheita ja aineita kieltämään ja sallimaan. Vaan huumeita vastustan jyrkästi hamaan loppuuni asti. Vaikka mitä sanoisit.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mun mielestä ei passaa, koska viikate heilahti taannoin lähipiirin huumehemmoon monin eri itseänikin koskevin seurauksin. Ja yksi elämäni tärkeimmistä henkilöistä oli sortua surunsa alle.

Tämä on henkilökohtainen kantani huumeisiin. En ala muita aiheita ja aineita kieltämään ja sallimaan. Vaan huumeita vastustan jyrkästi hamaan loppuuni asti. Vaikka mitä sanoisit.
Eikö mulla voi olla samanlaisia kokemuksia? Niitä on. Ja tuttuja mennyt viinaan ja paras kaverikin melkein. Huumeiden käyttäjiä tunnen useita, yksi ystäväni käyttää tälläkin hetkellä kovia huumeita, joista yrittää rimpuilla irti.

En tuota heittoani ala anteeksi pyytelemään koska ei ollut henkilökohtainen, ei sulle tai kenellekään. Mutta etpä ollut sitä vaillakaan. Se, että sulla on tuollainen vaikenemisen kanta asiaan on sun asia.

Mä en vaan usko kiellettyihin puheen tai vitsin aiheisiin. Ainakaan täällä vapaalla.

Ja en käsitä millä tavalla yrittäisin sun huumeiden vastustamista rajoittamaan kuten viimeisessä virkkeessä viittaat? Vastustan eräitä huumeita täysin ja loppujenkin huumaavienkin aineiden väärinkäyttöä. Mukaanlukien alkoholi. Ja tämä vihjaus olikin oikeestaan ainoa asia, mitä en postauksessai ymmärrä. Voisitko selittää?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Hulluksihan sitä tulisi, jos vain kotona olisi. Ei tuolla summalla kuitenkaan loppuelämää vain matkustelisi.
Miksi töiden lopettaminen pitäis tarkoittaa kotona maleksimista?

Itse luultavasti ottaisin lopputilin, mikäli voittaisin yli 2 miljoonaa euroa. Rahojen kanssa toimisin niin, että osa menis osakkeisiin ja muihin sijoituskohteisiin (esim. asunto) ja osa säästöihin. Vain hyvin pieni osa menisi käyttörahoihin ja tekisin niin, että säästötililtä maksaisin itselleni palkkaa kuukausittain tietyn sopivan summan.

Työn tilalle tulisi niiden osakkeiden hallinnointi, jotta saa pistettyä rahat poikimaan eikä menetä kaikkea. Lisäksi ottaisin luonnollisesti enemmän aikaa treenaamiseen. Nykyisistä työtehtävistä tulisi korkeintaan harrastus näin backuppina, jos kaikki kusee ja joutuisi hakemaan uutta duunia niin osaaminen olis silti ajantasalla.

Edit: toki on mahdollista, että jatkaisin ihan normaalisti duunista. Tilanne on sen verran absurdi, että vaikeampi suoraan sanoa mitä tekisi.
 
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mun mielestä rahasta ei sovi vääntää vitsiä, koska mulla henkilökohtaisesti ei ole sitä. Lopettakaa siis heti.
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mun mielestä rahasta ei sovi vääntää vitsiä, koska mulla henkilökohtaissti ei ole sitä. Lopettakaa siis heti.
Miksihän olin joskus laittanu sulle tilinsiirtona vitosen? Huomasin semmosen kuitin skreenshotin sekalaisia juttuja sisältävässä arkistokansiossa.
 

Örfil

Guest
Mulla on traktorin perässä jo yksi. Mutta se halonhakkuu on polttopuusavotassa just se paras homma. Siitä en luovu.

Eli mieluummin samalla rahalla... HUUMEITA!
Ok, laitetaan reppuun loppukuusta.

Jos mua ei kuulu vähään aikaan, olen 25 v Kalkutassa telkien takana. Aina on riski olemassa...
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Eikö mulla voi olla samanlaisia kokemuksia? Niitä on. Ja tuttuja mennyt viinaan ja paras kaverikin melkein. Huumeiden käyttäjiä tunnen useita, yksi ystäväni käyttää tälläkin hetkellä kovia huumeita, joista yrittää rimpuilla irti.

En tuota heittoani ala anteeksi pyytelemään koska ei ollut henkilökohtainen, ei sulle tai kenellekään. Mutta etpä ollut sitä vaillakaan. Se, että sulla on tuollainen vaikenemisen kanta asiaan on sun asia.

Mä en vaan usko kiellettyihin puheen tai vitsin aiheisiin. Ainakaan täällä vapaalla.

Ja en käsitä millä tavalla yrittäisin sun huumeiden vastustamista rajoittamaan kuten viimeisessä virkkeessä viittaat? Vastustan eräitä huumeita täysin ja loppujenkin huumaavienkin aineiden väärinkäyttöä. Mukaanlukien alkoholi. Ja tämä vihjaus olikin oikeestaan ainoa asia, mitä en postauksessai ymmärrä. Voisitko selittää?
En mää mitään anteeksipyytöä hakenutkaan, niin kuin sanoitkin. En vaan siedä minkäänlaista huumoria huumeiden tiimoilta. Kokemusteni takia.

Ja sulla ei voi olla just samaa kokemusta, kun mulla on ko. asiasta.

Tuo "vihjaukseni" liittyi juurikin vitsin vääntöösi huumeista. Ei mihinkään muuhun.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
En mää mitään anteeksipyytöä hakenutkaan, niin kuin sanoitkin. En vaan siedä minkäänlaista huumoria huumeiden tiimoilta. Kokemusteni takia.

Ja sulla ei voi olla just samaa kokemusta, kun mulla on ko. asiasta.

Tuo "vihjaukseni" liittyi juurikin vitsin vääntöösi huumeista. Ei mihinkään muuhun.
Ymmärrän, mutta en voi sanoa että tuon vuoksi alkaisin aihetta välttelemään. Jos en tietysti korostelemaankaan. Sanontaa "älä puhu köydestä hirtetyn miehen talossa" arvostan, mutta tämä vapaa kun ei ole kenenkään huusholli.

Olen toki pahoillani kokemuksistasi. Been there, done that vaikka ei tietysti samanlaisia kokemuksia meillä ole kellään. Ja tämä yhtään vähättelemättä sinun tai minunkaan kokemuksiani.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Been there, done that vaikka ei tietysti samanlaisia kokemuksia meillä ole kellään. Ja tämä yhtään vähättelemättä sinun tai minunkaan kokemuksiani.
Jees. Saatanpa aiheesta joskus laittaa privaa tulemaan, jos kelpaa? Tosin hahmo jps on edelläsi, koska hälle lupasin tästä privata joskus syksyllä jo. En vaan ole saanut vielä viestiä lähtemään.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jees. Saatanpa aiheesta joskus laittaa privaa tulemaan, jos kelpaa? Tosin hahmo jps on edelläsi, koska hälle lupasin tästä privata joskus syksyllä jo. En vaan ole saanut vielä viestiä lähtemään.
Ilman muuta. Jotain oppia jo sieltä kliiniseltäkin puolelta kertynyt. Ja kertyy koko ajan lisää.

Ja sit kun postaat jipsukalle niin älä postaa semmosena iltana kun hän kovin typottaa.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ilman muuta. Jotain oppia jo sieltä kliiniseltäkin puolelta kertynyt. Ja kertyy koko ajan lisää.

Ja sit kun postaat jipsukalle niin älä postaa semmosena iltana kun hän kovin typottaa.
Vois tehdä ihan höpöä, kun oltaisiin koko poppoo jps:n savusaunassa :ahem: Tulis turistua tuhdisti. Varma tieto.
 
Ylös