2. Divarin kuskit....

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Tähän otsikon alle kerätään aluksi vain kuskien nimet jotka osallistuvat kesäsarjaan kakkos divarissa.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Minä itse tulen osallistumaan sarjaan vain BRM:llä (rankki +2.44) tai Coopperilla (rankki -1.34). Kisailu mielessä.... :D
 

Duunari

Well-known member
Liittynyt
19.12.2001
Viestit
371
Sijainti
Harjavalta
minä tulen hakemaan kokemusta sieltä ja sit syksyn sarjaa omistamaan :D

joo... monza kunniaan!
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tulen mukaan, joka kisaa en aja - mahdollisimman suurelta osin alkuperäset radat - ok?
Ett silleen!!!!!!!1
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Taidanpa minäkin ilmoittautua mukaan.
Luultavasti jätän ekan kisan väliin harjoituksen sekä itse pelin puutteen vuoksi.
 

Ioni

Well-known member
Liittynyt
26.4.1999
Viestit
110
Sijainti
JKL
Mukaan tuun jos mahtuu. En tosin pääse kun alkupään kisoihin (Roueniin asti). eek!
 

rWest

Slow Member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
125
Tunari West ilmoittautuu radalle tunaroimaan, kalustona uutuuttaan hohkava Cooper ja niin edelleen. Jos mukaan mahtuu/huolitaan niin voisin käydä päristelemässä.

-West
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Niin autona mulla on Ferkku....
Tähän voisi todeta, että ferrari kriisissä....
Ett silleen!!!!!!!
 

Duunari

Well-known member
Liittynyt
19.12.2001
Viestit
371
Sijainti
Harjavalta
Joo mulla on lotus tai ferrari.. varmaa ferrari mut tarvii tehdä säädöt siihen ensi =)
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
2.divari:

(kalenterissa ajopäivänä keskiviikko)
5.6 Kyalami
12.6. Watkins Glen
19.6. Zandvoort
26.6. Spa
3.7. Rouen
10.7. Silverstone
17.7. Mosport
24.7. Monza
31.7. Mexico
7.8. Brand Hatch
On varmaan parempi, että 2. divarissa ajavat kuljettajat kertovat mielipiteensä sarjan säännöistä, radoista jne. Tarkoitus oli, että 2.divarissa ajetaan vapaalla autovalinnalla int short-kisoja 30 minuutin aika-ajoilla eli kisat kestäisivät 15-25 minuuttia ja auton resetointi olisi sallittu (shift-r:llä). Haluaisiko kuljettajat, että alustavassa kalenterissa viimeiseksi radaksi merkitty Brands Hatch (joka ei ole GPL:n originaalirata) korvattaisiin huomattavasti vaativammalla Nürburgringillä tai Monacolla. Vai supistetaanko sarja 9:ään kilpailuun?

2. divarissa ei tietääkseni ole ketään hostaajaa (kertokaahan jos teillä on vähintään 128/128 yhteys ilman tiukkaa palomuuria), joten näillä näkymin jonkun 1. divarilaisen pitää hostata kisat. 1. divari ajaa näillä näkymin torstaisin klo 21 ja FGPLC:n kesäsarja keskiviikkoisin klo 21 (ja siellä ajaa muutama 1.divarin hostaaja).
Ehdottaisin paria vaihtoehtoa, joista voitte keskenänne päättää sopivimman tai ehdottaa omaa (esim. viikonlopulle?!)

maanantaisin klo 21
tiistaisin klo 21
torstaisin klo 19 (tai 19:30)

Ja vielä se, että aloitetaanko ensi viikolla vai kenties sitä seuraavalla tai sitä seuraavalla .. :)
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Brands Hatch pois! Tilalle SEKÄ Nyrre, että MOnaco, kuitenkin ykkösvaihtoehtona Nyrre.
Ajoaika mulle on aivan sama - kuitenkin siten, että mielellään alotus 21, ni jos on iltavuoro ni pääsee ajamaan...melkein kannatan tota ma 21:tä - ti ei mulle oikein sovi... :(

VJR:n ehottomat säännöt on hyvä...Eikö Jmt:llä ole ainakin ton tasonen yhteys - minäkin tod.näk hankin, jolloin pystysin loppukaudesta hostaamaan....paras ajoaika olisi nimittäin juuri torstai 21
-Edit alotetaan ensi viikolla... EDIT!
Ett silleen!!!!!!!

<small>[ 28-05-2002, 14:31: Message edited by: jaska ]</small>
 

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
jaska:
Brands Hatch pois! Tilalle SEKÄ Nyrre, että MOnaco, kuitenkin ykkösvaihtoehtona Nyrre.
Ajoaika mulle on aivan sama - kuitenkin siten, että mielellään alotus 21, ni jos on iltavuoro ni pääsee ajamaan...melkein kannatan tota ma 21:tä - ti ei mulle oikein sovi... :(

VJR:n ehottomat säännöt on hyvä...Eikö Jmt:llä ole ainakin ton tasonen yhteys - minäkin tod.näk hankin, jolloin pystysin loppukaudesta hostaamaan....paras ajoaika olisi nimittäin juuri torstai 21
-Edit alotetaan ensi viikolla... EDIT!
Ett silleen!!!!!!!
Mielestäni Brans Hatch tulisi siirtää kalenterissa Mexicon tilalle ja Monacolle oikeus toimia kauden päättävänä kilpailuna. Ja jolle

Ajoaikana tuo torstai 21.00 voisi olla ihan hyvä. Mikäs minua estäisi hostaamasta kisoja alkukaudella. Voidaan sitten ajaa D1. ja D2. samaan aikaan.

Itse ehdottaisin kisamalliksi seuraavaa: 20 minuutin aika-ajot ja int-long kisat. Ei olisi nimittäin kovinkaan hienoa ajaa pidempään aika-ajoja kuin kisaa.

<small>[ 28-05-2002, 18:05: Message edited by: Arcanum ]</small>
 
Ylös