Ei missään nimessä add-on ratoja, eikä varsinkaan minkään "helpon" radan päälle....Arcanum:
Mielestäni Brans Hatch tulisi siirtää kalenterissa Mexicon tilalle ja Monacolle oikeus toimia kauden päättävänä kilpailuna. Ja jollejaska:
Brands Hatch pois! Tilalle SEKÄ Nyrre, että MOnaco, kuitenkin ykkösvaihtoehtona Nyrre.
Ajoaika mulle on aivan sama - kuitenkin siten, että mielellään alotus 21, ni jos on iltavuoro ni pääsee ajamaan...melkein kannatan tota ma 21:tä - ti ei mulle oikein sovi...![]()
VJR:n ehottomat säännöt on hyvä...Eikö Jmt:llä ole ainakin ton tasonen yhteys - minäkin tod.näk hankin, jolloin pystysin loppukaudesta hostaamaan....paras ajoaika olisi nimittäin juuri torstai 21
-Edit alotetaan ensi viikolla... EDIT!
Ett silleen!!!!!!!
Ajoaikana tuo torstai 21.00 voisi olla ihan hyvä. Mikäs minua estäisi hostaamasta kisoja alkukaudella. Voidaan sitten ajaa D1. ja D2. samaan aikaan.
Itse ehdottaisin kisamalliksi seuraavaa: 20 minuutin aika-ajot ja int-long kisat. Ei olisi nimittäin kovinkaan hienoa ajaa pidempään aika-ajoja kuin kisaa.
Jos tuo Brands on pakko pitää, ni noin kuin ehdostettiin, mutta mieluummin se pois ja yksi kisa lisää, tilalle SEKÄ nyrre, että Monaco.....
Ett silleen!!!!!!1