Ghost_Glove
Jääkausi
Ajattelin kerätä tähän kuvat tän kauden moteista...
Joten saa täydentää. :thumbup:
Joten saa täydentää. :thumbup:
Ei tarvii pakosarjan kestää kahta kisaa?roenick97 sanoi:Joka kisa viikonlopun jälkeen Hondalla pakosarjat sulatetaan ja ne käytetään osittain ainakin uusiksi. Tämän jälkeen uutta pakosarjaa aletaan suunnittelemaan seuraavia kilpailuja varten...
Rehellisesti sanoen en jaksa muistaa miten tuon kanssa on.J.Heldenview sanoi:Ei tarvii pakosarjan kestää kahta kisaa?
Toyotan pakosarjat ovat huomattavasti pulleammat kuin muissa myllyissä. Melkein samanlaiset pullistukset kuin 2-tahti crossipyörissä.roenick97 sanoi:Rehellisesti sanoen en jaksa muistaa miten tuon kanssa on.
Taisi olla kauden 2004 Honda F1 lehdistä, mistä tuon luin...
Joten silloinhan sitä pystyi vaihtamaan joka kisaan...
Nykysäännöistä en tiedä miten on. :dunno:
Ne on ilmeisestikkin kuluttaneet aikansa moottorin kehittämiseen, ei sen kiillottamiseen. :thumbup:formulastara sanoi:Kyllä huomiota herättävintä on Renaultin pakoasarjan uskomaton kompaktius muihin verrattuna. putket nuolevat moottoria ja ovat ällistyttävän lyhyet. Tämä on varmasti yksi avain Renaultin kompaktiin perään.
Renoolla ei myöskään pakoputket tule esille ponttoonien takaosasta kuten muilla talleilla. Sen sijaan melkein keskellä ponttoonia ovat reiät näille lyhyille putkille... Tuo on kyllä haaste muille suunnittelijoille, varmaan haukkovat Mersulla henkeä, että kuinka Renoon kone VOI OLLA noin luotettava kompaktiudestaan huolimatta...
Pitääpi paikkansa. Valokuvasta on vaikea vertailla putkien mitoitusta. Lisäksi, promokuvista en hirveästi lähtisi vetämään johtopäätöksiä koneiden teknisestä tasosta.roenick97 sanoi:Vielä pakosarjoista...
Monellehan on varmaan tuttua, mutta pakosarjan muotoilulla, paksuuksilla, pituuksilla pystytään hienosäätämään vääntö & tehokäyriä jos jonnin verran...
Siinä vahva syy pakosarjojen erilaisuuksiin ym. kuvissa...
Juuri tuota meinasin kanssa sanoa. Ihan tarkkaan en tiedä miten nuo vaikuttavat mutta näistä syistä siis ainakaan pakosarjan pituus ei voi olla ihan mitä vaan.roenick97 sanoi:Vielä pakosarjoista...
Monellehan on varmaan tuttua, mutta pakosarjan muotoilulla, paksuuksilla, pituuksilla pystytään hienosäätämään vääntö & tehokäyriä jos jonnin verran...
Siinä vahva syy pakosarjojen erilaisuuksiin ym. kuvissa...
tän vois tietty laittaa ihan linkkinäkin: HondaF1 -> Fans -> Audio-Video tai suoraa videoroenick97 sanoi:HondaF1 sivuilta löytyy mm. mielenkiintoinen V10 koneen parin minuutin testipenkki video jos jota kuta kiinnostaa..---> Fans---> Audio-video kohdasta... :wink: