2006: myllyt

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Ghost_Glove sanoi:
Noi tojon putket on kyllä ihan erikoisessa paikassa... ainakin mun silmään.
Mitähän tolla haetaan.
Muuten vaihtokohan putket paikkaa tojon uudistuksen yhteydessä? kidukset ilmesty ainakin putkien taakse...
 

petrolhead

heh , petrolhead
Liittynyt
31.7.2004
Viestit
582
Sijainti
Ahveniston ja Keimolan puolivälissä
Toyotalla on näistä kuvista ainakin huomattavasti kauimpana toisistaan putkien päät.
Uskon että jos pakosarjojen suunnittelussa olisi tavoitteena pelkästään mahd. kompakti kimppu ne seuraisivat koneen kylkeä tiukemmin kuin nyt tekevät.
 

petrolhead

heh , petrolhead
Liittynyt
31.7.2004
Viestit
582
Sijainti
Ahveniston ja Keimolan puolivälissä
Mickey sanoi:
Kone lämpenee liikaa jos pakosarjat menisivät konee kylkeä pitkin?
Kyllä lämpenis. Jos kompaktius tässä olisi kaikki kaikessa, ne voisi vetää paljon tiukemminkin ja käyttää sitten vaikka lämpösuojia ja/tai jäähdyttää sitä aluetta. Noinkin suuret erot mitä pakosarjojen välillä on mielestäni viittaa siihen ettei tiukka paketointi ole ainut tavoite. Helpostihan putkesta tekee mitä muotoja vaan, mutta ei jostain syystä ole haluttu.

Lisää havaintoja: BMW:n pakosarjassa on vähän prkeleesti piuhaa kiinni. Olispa kiva tietää mitä sensoreita ovat ja käyttävätkö kisassa kaikkia mitkä on kiinni tuossa penkityskuvassa. Olisko mahdollista että jokaisella alkuputkella on oma lambda....?
 
Viimeksi muokattu:

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Mistä löysit kuvat? Heh, ilmeisesti Hondan sivuilta..
Oliskai pitäny tajuta, että kuvan alkuperäinen osote näkyy kuvan tiedoissa.. :cool: eli tämä: http://www.hondaracingf1.com/images/gallery/3275_1280.jpg
:alppu:

Jotenkin aika erilainen vaikutelma jää ens alkuun Hondan myllystä verrattuna toisiin..

Tossa kun ei ole pakosarjoja kiinni niin mielenkiintoset ovaalit pakokanavat (onko oikea termi?) näkyvät... Muista on vaikea sanoa kun niissä on pakarit kiinni,
mut renun ekasta kuvasta vois sanoo, että siinäkin olis ovaalit pakosarjan alut...
 

petrolhead

heh , petrolhead
Liittynyt
31.7.2004
Viestit
582
Sijainti
Ahveniston ja Keimolan puolivälissä
roenick97 sanoi:
800 hevosvoimainen, heh... Hyvin on joku "tiennyt" oikein hevosetkin laittaa video linkin oheen... :D :wink:
Laskeskelin että vaatis kierroksia vähän päälle 21000 tuo 800 hp. :doubtful:
PS: eikö Hondan F1 inssit tiedä että type-R tarran liimaamalla :wink: :wink: saa koneeseen lisää potkua (ilmankos ei oo voittoja) :D
 
Viimeksi muokattu:

roenick97

#97
Liittynyt
25.8.2005
Viestit
373
Sijainti
Scottsdale, Phoenix, AZ.
petrolhead sanoi:
Laskeskelin että vaatis kierroksia vähän päälle 21000 tuo 800 hp. :doubtful:
PS: eikö Hondan F1 inssit tiedä että type-R tarran liimaamalla :wink: :wink: saa koneeseen lisää potkua (ilmankos ei oo voittoja) :D
Kateelliseksi rupeis monet jos vielä TypeR tarra tulis...
Vain harva sitten kykenisi pysymäään TypeR:n vaudissa..
Ts.
HONDA
2,4 litranen V8 = 750 hv
2,4 litranen + TypeR = 900 hv.

Olishan tuo törkeän ylivoimaista sitten jo...
 
Ylös