Nimenomaan. Uudella mantereella voi tapahtua ihmeitä!butterfly sanoi:Sanoppas yksi kilpailukykyisempi talli jossa on tilaa ensikaudella jolla olisi mahdollisuus voittaa? Ei hitto, ei tuu kyllä mieleen kuin ferrarin kakkoskuskin paikka. Ja sielläkään kakkoskuski ja voittaminen-kaava ei oikein toimi...
Toyotalla näyttää menevän joka toinen kausi ihan persiilleen. Ainakin historian valossa. Ikävältähän tilanne kyllä näyttää mutta suurin virhehän mitä just nyt voi toyota ja sen kannattajat tehdä on heittää pyyhe kehään ja urputtaa...
tsemiä vaan saatana.
formulastara sanoi:Toyotalla olisi epäilemättä syytä tuulettaa johtoporrasta oikein kunnolla.
Ei hyvä Toyotan maineelle kestävyydessä :nope:MTV3/F1 sanoi:Albersin MF1-auton moottori petti jälleen
25.08.2006 18:15
Christijan Albers, kuva: Midland MF1 Racing
MF1-tallin eli Midlandin F1-kuljettajan Christijan Albersin auton Toyota-moottori petti jo kolmantena peräkkäisenä GP-viikonloppuna. Tällä kertaa rikko tapahtui Turkin GP:n perjantain toisella harjoitusjaksolla.
Edelliset rikot sattuivat Saksan ja Unkarin viikonloppujen harjoitusjaksoilla.
- On erittäin vaikea selittää, kuinka turhautuneelta minusta tällä hetkellä tuntuu. Tämä on kolmas peräkkäinen kerta, kun meillä on todella huono perjantai. Midlandin ja Toyotan täytyy yhdessä tehdä kovasti töitä datatietojen analysoimiseen ja asioiden selvittämiseen, koska formula ykkösissä ei ole varaa tällaisiin rikkoihin, Albers vaati.
Moottorinvaihdon takia Albersin lähtöruutua pudotetaan kymmenellä pykälällä aika-ajosijoituksesta.
(MTV3)
azai sanoi:Ei hyvä Toyotan maineelle kestävyydessä :nope:
No ei paha, taitaa Toyota saavuttaa kolmessa gp viikonlopussa sen määrään moottoririkkoja minkä "huono onninen" Kimi sai kontalleen 19 gp:n sisään viime vuonna :dunno:Jacobus sanoi:Ja lisää lunta tupaan. Ralfille on tehty moottorinvaihto ennen Turkin aika-ajoa. Tämän vuoksi Ralf putoaa sijalle 15 ja mm. Kimi nousee sijalle 7 ja Nico sijalle 14.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2006/08/465161
Näköjään tuota Maikkarin juttua oli päivitetty Ralfin kommenteilla, jossa Ralf totesi, että moottori vaihdettiin varmuuden vuoksi. Se ei siis varsinaisesti hajonnut, mutta eihän tämä hyvää kuvaa Toyotan luotettavuudesta anna. Miten lienee käy Williamsille ensi kaudella? Vaihtaako epäluotettavasta epäluotettavaan, kun ottaa huomioon vielä moottorien kehityksen jäädyttämisen?azai sanoi:No ei paha, taitaa Toyota saavuttaa kolmessa gp viikonlopussa sen määrään moottoririkkoja minkä "huono onninen" Kimi sai kontalleen 19 gp:n sisään viime vuonna :dunno:
Ellen omiani horise, niin nuo huiput otettu aika-ajoista.Joni sanoi:No Unkarissa oli nyt niin erikoiset kelit että varmasti vaikuttkin tuohon aika paljon.
Toimintavarmuutta lisääviä osia saisi edelleen päivittää moottoreissa, tai ainakin asia oli niin yhdessä vaiheessa ehdotusta, mutta tiedä sitten, miten Ferrari on asiaa manipuloinut tällä kertaa. Tai miten sitten on, jos osa A saisi moottorin kestämään kymmenen kierroksen sijaan 500 kierrosta, mutta samalla teholukemat paranisivat 5 heppaa, niin saako päivitystä tehdä?Jacobus sanoi:Näköjään tuota Maikkarin juttua oli päivitetty Ralfin kommenteilla, jossa Ralf totesi, että moottori vaihdettiin varmuuden vuoksi. Se ei siis varsinaisesti hajonnut, mutta eihän tämä hyvää kuvaa Toyotan luotettavuudesta anna. Miten lienee käy Williamsille ensi kaudella? Vaihtaako epäluotettavasta epäluotettavaan, kun ottaa huomioon vielä moottorien kehityksen jäädyttämisen?