maradona
Resistive User
Olipa tylsä kisa. Räikkösen kruisailu oli omalla tavallaan ihan hienoa nähtävää, mutta muuten ei sitten ensimmäisen mutkan jälkeen Wurzin ja Coulthardin kolaria lukuunottamatta mitään oikein tapahtunutkaan.
Repesin ihan kybällä! :thumbup:Suomen Huippu sanoi:"Kukaan ei kohtele radiotaan niin kovakouraisesti kuin Räikkönen."
Niin oli joo. Talli oli Williams ja moottoritoimittaja BMW. Nykyään BMW:llä on oma talli.forti sanoi:tämän vuosikymmenen alussa oli talli nimeltä bmw-williams.
Niinpäs muuten vääntelikin. Muistan aamulla ihmetelleeni että mikä rutiinichekki tuo oikein on, mutta taisi tarkistaa ettei radion mykkyys ainakaan antennin kiinnityksestä johdu... muistaakseni laittoi kuitenkin saman antennin takaisin paikalleen.Ade sanoi:Radion hajoamisesta tuli mieleen, että joku Ferrarin mekaanikkohan väänteli Kimin auton antennia aika ronskisti ennen starttia gridillä.
Kimin vesipullossa maybe?sakuraba sanoi:Luultavasti se vesivuoto on kuitenkin muualla kuin itse moottorin lohkossa/kannessa.
Sen takiahan taulunäyttöpaikat on suoran alkupuolella missä vauhtia ei ole lähellekkään 300km/h.Ade sanoi:Varikkotaulusta semmoista, että olen aina hämmästellyt, että miten kuskit ehtivät nähdä niiden varikkotaulujen tekstejä 300 km/h:n vauhdissa.
kaks ja puolsataa kuitenkin..Tomaco sanoi:Sen takiahan taulunäyttöpaikat on suoran alkupuolella missä vauhtia ei ole lähellekkään 300km/h.
Suomen Huippu sanoi:Voin jo kuvitella otsikot arvovaltaisessa Sport Bildissä: "Kukaan ei kohtele radiotaan niin kovakouraisesti kuin Räikkönen."
mustakaari sanoi:Ja Härmän sanomat ilmoittaisi tuon lööpissä...
R
äikkönen
unkkasi
adionsa
ikki
:doubtful:
Ferkku piilottelee edelleen vauhtiaan. Reservissä on tuon sekunnin verran varaa, ja miksi tykittää täysillä jos siihen ei ole tarve.
Aina, kun Ferrari pärjää, väitetään, että he rikkovat sääntöjä. :mad_old:MTV3 sanoi:Ferrarin F2007-auton pohjan mahdollisesta sääntöjenvastaisuudesta on noussut kohu muiden F1-tallin keskuudessa, uutisoi Speedtv-kanava.
Väitteen mukaan Ferrari-auton pohjan etupää putoaa vauhdissa alemmaksi. Auton suoravauhtia on mahdollista parantaa tällä tavalla liikkuvalla pohjalla. Säännöt eivät kuitenkaan salli liikkuvia aerodynaamisia apuvälineitä.
McLaren-tallin päällikön Ron Dennisin mukaan kauden avauskisassa autoissa on aina käytössä sellaisia asioita, jotka on tehty epävarmojen sääntötulkintojen pohjalta. Näiden asioiden sääntöjenmukaisuutta selvitellään sitten ennen seuraavia kisoja.
- Ensimmäisessä kisassa tuli julki monenlaisia asioita, joiden suhteen täytyy katsoa, mikä on sääntöjenmukaista ja mikä ei ole, Dennis sanoi Speedtv:lle.
Varmaan Kimin autossa on ollut McLarenin radio, ei ihme...mh_84 sanoi:Tuli tuossa mieleen, että mikähän loppujen lopuksi oli se radio-ongelma. Lähetyksessähän kuultiin Kimin puhuvan kun lähti varikolta kohti lähtöruudukkoa ja myös kisan jälkeen. Olisikohan vain ollut, että salausjärjestelmässä olisi ollut vikaa, eikä Ferrari, radion puuttumisenkaan uhalla, halunnut muiden kuulevan radioliikennettänsä.
Niin ja taisipa vielä ottaa sen irti ja laittaa takaisin. Kummallista silti, että toimi kisan jälkeen.2Lman sanoi:Juuri ennen lämmittelykierrokselle lähtöä, mekaanikko kiersi myötäkelloon, voimallisesti ja kiireellä sitä kymmensenttistä mustaa antennia, joka sijaitsee tuulilasin edessä.
Minusta Kimi ei kyllä vastannut kisan jälkeisiin onnitteluihin yhtään mitään.mh_84 sanoi:Tuli tuossa mieleen, että mikähän loppujen lopuksi oli se radio-ongelma. Lähetyksessähän kuultiin Kimin puhuvan kun lähti varikolta kohti lähtöruudukkoa ja myös kisan jälkeen. Olisikohan vain ollut, että salausjärjestelmässä olisi ollut vikaa, eikä Ferrari radion puuttumisenkaan uhalla, halunnut muiden kuulevan radioliikennettänsä.
Mutta Alonsohan tiesi jo ekassa mutkassa ettei pysy Kimin kyydissä, eli ei kannata pyrkiä edes kakkoseksi.., samoin tiesi että pääsee Hamiltonin ohi tokalla stopilla. Se vaan nyt tiesi..:ahem:Ghost_Glove sanoi:Joten miten auto jonka perässä mäkit eivät pysyneet voi hidastaa niitä?
Niin ja kolmantena voi Ronia vielä kehua mahdollisesta talli määräyksestä...
Ekalle stopille hamilton tuli kierroksen myöhemmin ja tankkas yhtä kauan kuin lonso ja sit se tulikin tokalle stopille kaks kiekkaa ennen kuin alonso... No voihan se olla, että näin vain kävi mut ei talli määräyskään mahdoton ole...
Saa nähdä miten jatkossa jos ja kun lonsolla tulee kiire hamiltonin kans..
Taisihan Hamiltonille käydä juuri ennen toista varikkokäyntiään, kun hän juuttui Sutilin taakse ja varikolle sisääntulokierros meni heikosti. En tiedä, mikä oli Hamiltonin kierrosaika tuolla kierroksella, mutta muistan tilanteen vain siitä, että lähetyksessä näytettiin juuri ennen varikolle tuloa hidastus, kun Sutil ei päästänyt erään mutkan jarrutuksessa Hamiltonia ohitseen.Ghost_Glove sanoi:Ekalle stopille hamilton tuli kierroksen myöhemmin ja tankkas yhtä kauan kuin lonso ja sit se tulikin tokalle stopille kaks kiekkaa ennen kuin alonso... No voihan se olla, että näin vain kävi mut ei talli määräyskään mahdoton ole...
Jep, mutta nykyään jostain kumman syystä se koetaan negatiiviseksi asiaksi. Ennen vanhaan noita syytöksiä vain säestettiin täällätankkeri sanoi:Aina, kun Ferrari pärjää, väitetään, että he rikkovat sääntöjä. :mad_old: