Mutta eikös hän ajanut ne pehmeillä?Jeanlean sanoi:Pitää myös muistaa, että Räikkönen ajoi kovilla renkailla ensimmäisen harjoituksien kovan ajan
Näin on ja eikös ollut vielä niin, ettei käyttänyt kuin yhden rengas setin ekoissa harkoissa?Jeanlean sanoi:Kovilla renkailla ajo...katsoin vielä varmistuksen mtv3 netti-tv:stä, kun tilasin senki
Miten tuon nyt ottaa. Rata perustuu paikalla aiemmin olleisiin katuihin, mutta ennen ensimmäistä kisaa ne rakennettiin käytännössä uudelleen, jotta saatiin yhtenäinen rata uusien vartavasten suunniteltujen osuuksien kanssa. Ilmeisesti lähtösuora varikoineen on uutta. Täysin tyhjästä sitä ei tuolle paikalle siis kuitenkaan pykätty.PuoliPöhkö sanoi:MAX:in F1-ohjelmassa mainostettiin just Albert parkin rataa "katuratana".
Mä olen kuvitellut että se on kyllä suunniteltu ihan moottoriradaksi, mutta sitä käytetään myös liikenteen ajoratana kisojen ulkopuolisena aikana.
Olenko mä luullut väärin - onko toi rata muka olemassaolleista kaduista koostettu?
Mä en pidä "katuratana" rataa joka on alunperin suunniteltu moottoriurheilukäyttöön.
Renaultien käytös oli todella levotonta. Piquet oli todella hidas viimeisellä sektorilla ja pyörähtikin kerran sammuttaen moottorin tuoden punaiset liput.JML82 sanoi:Ei sitten Maxi toiminu... Miks Piquet oli noin hidas? Jonkun pyörähdyksen teki, mutta silti! Oliko muita ongelmia?