Minusta tuo on muutenkin järkevää, koska Nythän Massan konetta ei tarvinnut rasittaa läheskään koko kisapituutta Malesiassa, niin luulisi kestävän bahrainin. Sekin vielä, ettei tarvitse lähteä hiekkaa punteissa eurooppaan.panche sanoi:Viimeisimpien huhujen mukaan massa ajaa samalla koneella kilpailun. Espanjaan on tulossa koneeseen vähän isompia päivityksiä niin saisivat molemmille uudet motit sinne.
Tai sitten ei nähnyt enää edessäkään, jonka vuoksi tuli vähän liian kiire. :thumbup:formulastara sanoi:Eikä se Malesiassakaan mitään sählännyt nähdessään Kimin peileistä, vaan ihan edessään taisi nähdä.
Lisätään nyt tähän, että foorumilla on myös veikkausosio. Jos niitä kerta pitää esittää, niin kannataa tunkea ne sinne - joku kertoo vielä lopuksi, kuinka hyvin pärjäsitte.Ground Effect sanoi:Eikö noita tulosveikkauksia vois kirjotella johonkin toiseen ketjuun, tai jättää kokonaan kirjottamatta. Vittumaista lukea tätä, kun 2/3 viesteistä on noita arvauksia.
EDIT: Bobakki ehti ensin
Itse olen aiemmin ihmetellyt samaa, mutta nyt sorruin kuitenkin itsekin, ajattelin kyseessä olevan jonkinlainen ennakkothreadien standardi.Bobakki sanoi:Voisko joku selvittää, mistä tämä into sijoitusveikkauksien esittämiseen kumpuaa?
Samaa ihmettelen minä. Menkää tonne veikkaus-osioon veikkailemaan hatusta vedettyjä tuloksia.Bobakki sanoi:Voisko joku selvittää, mistä tämä into sijoitusveikkauksien esittämiseen kumpuaa? Jonkun asiaa muistuttavan etsiminen näiden seasta on vähän haastavaa.
Arvaisin ehkä itsekin tuohon suuntaan. Olen taipumassa sille kannalle, että Kimi ei ole erityisen hyvä aika-ajaja, sen sijaan Massalle se näyttäisi olevan suurin vahvuus. Kimin ei kyllä tarvitsekaan olla, sikäli hyvä hän on kisoissa.formulastara sanoi:Nyt kun katsoo noita tulosveikkauksia myös muista kisoista, niin eipä ole hankalaa huomata, että veikkaukset menevät keskimäärin hyvin lähelle edellisen kisan tuloksia niin aika-ajojen kuin kisojenkin osalta. Nythän on esim. selkeästi havaittavissa, että Massaan luotetaan aika-ajoissa paljon enemmän kuin Kimiin. Tämä on minusta kummallista, vaikka Massa hyvä aika-ajaja onkin.
:thumbup:Bobakki sanoi:Lisätään nyt tähän, että foorumilla on myös veikkausosio. Jos niitä kerta pitää esittää, niin kannataa tunkea ne sinne - joku kertoo vielä lopuksi, kuinka hyvin pärjäsitte.
No tältä kaudeltahan tilanne olisi suurella todennäköisyydellä 1-1, jos Kimin auto olisi kestänyt aika-ajoissa Melbournessa. Ja sanonpahan jälleen, että kuten viime kauden loppupuolisko osoitti, niin kun auto alkoi sopimaan Kimille, niin Massa jäi aika-ajoissa useimmiten taakse. Loppukauden saldohan oli 6-3 Kimille. Täytyy palata tähän joskus kauden puolen välin paikkeilla uudestaan. Uskoisin kuitenkin Kimin olevan myös jatkossa niskan päällä, kun on kerran sinne saanut itsensä kammettua. Minusta se siis on ihan oikeasti todennäköistä, eikä vain fanitusmutua.Bobakki sanoi:Arvaisin ehkä itsekin tuohon suuntaan. Olen taipumassa sille kannalle, että Kimi ei ole erityisen hyvä aika-ajaja, sen sijaan Massalle se näyttäisi olevan suurin vahvuus. Kimin ei kyllä tarvitsekaan olla, sikäli hyvä hän on kisoissa.
Saattaisin itsekin sanoa samaa, mutta mutta... Kimihän kepitti niin Coulthardin kun myös hyvänä aika-ajajana pidetyn Montoyankin McLarenilla. Viime kauden puolenvälin jälkeenhän Kimi ei mitenkään ottavana osapuolena myöskään enää tainnut olla, ja tänä vuonnahan on ajettu vasta yksi kisa, missä Kimin ja Massan aika-ajovauhtia voidaan verrata. Malesiassahan Kimille riitti 1 kierros Q2:ssa, ja oli vielä nopeampikin kun Massa, joka tarvitsi kaksi kierrosta päästäkseen varmasti Q3:een. Siinähän sitten Massa olikin sitten selvästi (n. 0,5s) nopeampi. Ehkä muotoilisin tuon mielummin niin, että Kimi on myös hyvä aika-ajaja, mutta kisanopeus on se varsinainen valttikortti. Odotankin mielenkiinnolla miten Ferrarin jäsentenvälinen "aika-ajokisa" menee tänä vuonna. Tosin toivoisin näkeväni aika-ajot tyhjillä tankeilla ja aika-ajosäädöillä, niin ei tarvitsisi spekuloida niin paljoa .Bobakki sanoi:Arvaisin ehkä itsekin tuohon suuntaan. Olen taipumassa sille kannalle, että Kimi ei ole erityisen hyvä aika-ajaja, sen sijaan Massalle se näyttäisi olevan suurin vahvuus. Kimin ei kyllä tarvitsekaan olla, sikäli hyvä hän on kisoissa.
Uskallan veikata (täytyyxmuntodistaaniinQ?), mutten oikein ymmärrä, että miksi.jupla sanoi::thumbup:
1. Nazi-Max
2. Bernie
3. Flaavio
4. Bobbis ei uskalla veikata
5. MSa-lehdessä Surer kommentoi Massan ulosajoa ja muutamaa tiimien välistä taistoa. Tuskin maltan odottaa lehteä :ahem: