2008 Bahrainin Grand Prix - Kilpailu

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
retypeNick sanoi:
Hämäläinen ei ole ikinä voittanut kisaa, jos ei ole päässy lähteen paalulta, ja näköjään mitä kauemmin kestää ettei pääse paalulle... noh, sen surkeemmalta sen suoritukset tuntuu.
Mc Laren näyttää huonolta juuri nyt.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
WebSlave sanoi:
Glock ahdisteli aiemmin Alonsoa selvästi raskaammalla autolla. Ei mene hyvin Rellulla, jos raskaampi Toyota on nopeampi.
No mut onneks ne kuitenkin voittaa jo Barcelonassa. Ainakin Briatoren päiväunissa :D Eikun nythän se viimeks puhu vaan palkintosijasta. Ehkä ens viikolla se onkin pistesija.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Mutta mitä Kovikselle tapahtui, että jäi yhtäkkiä 9-10 sekuntia Heidista?!?
 

Mikkoz

Well-known member
Liittynyt
28.11.2003
Viestit
839
Sijainti
JKL
On tainnu Hamiltonilla nousta kusipäähän, kaikkien pitäis muka antaa tietä, vaikka ajetaan kisaa samoista sijoista.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Ei kyllä Kimi saa millään tuota eroa Massaan riittävän pieneksi, että edes parin kierroksen pidemmällä keskistintillä pystyisi ohittamaan varikolla. Pelkään mä.
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
Kohta puoliväli. Yrittääkö kukaan yhdellä pysähdyksellä?
 

jleinonen

Well-known member
Liittynyt
6.3.2003
Viestit
684
Sijainti
Grandriver
Mikkoz sanoi:
On tainnu Hamiltonilla nousta kusipäähän, kaikkien pitäis muka antaa tietä, vaikka ajetaan kisaa samoista sijoista.
Siltä vaikuttaa. Sitten kuittaillaan kun suoralla ajetaan ohi :thumbdown
 

Make79

Well-known member
Liittynyt
27.5.2007
Viestit
742
Revolt sanoi:
Ei kyllä Kimi saa millään tuota eroa Massaan riittävän pieneksi, että edes parin kierroksen pidemmällä keskistintillä pystyisi ohittamaan varikolla. Pelkään mä.
Juu, kyllä se siltä näyttää.
Kaksoisvoitto Ferrarille, ois huippu juttu, varsinkin kun Hämis on tuolla missä on...
Pitäis Kimin alkaa takomaan melko nopeita kierroksia, jos meinaa vielä Massasta ohi.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
WebSlave sanoi:
Glock ahdisteli aiemmin Alonsoa selvästi raskaammalla autolla. Ei mene hyvin Rellulla, jos raskaampi Toyota on nopeampi.
Ei mee hyvin... Ja toki ohikin meni varikkokäyntie jälkee. Toyota on yllättävän hyvä.
 

Ronttu

Well-known member
Liittynyt
12.3.2006
Viestit
650
Nautin Hamilttonin kisasta. Jos pojalla tippuis jossakin vaiheessa jalat maan pinnalle. Ärsyttää kaikki kenel nousee päähä.

Koska Massalla tapahtuu "huono tuuri" kisassa?
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
Revolt sanoi:
Ei kyllä Kimi saa millään tuota eroa Massaan riittävän pieneksi, että edes parin kierroksen pidemmällä keskistintillä pystyisi ohittamaan varikolla. Pelkään mä.
Mä oon ainakin erittäin tyytyväinen jos Massa ottaa 1. sijan ja Kimi 2. sijan. Jos mahdollista vielä niin mieluummin tietysti toistepäin, mutta enpä valita jos näin tullaan ruutulipulle :alppu:
 

jleinonen

Well-known member
Liittynyt
6.3.2003
Viestit
684
Sijainti
Grandriver
Hamilton ei pääse Fisicosta ohi :thumbup:

Nyt ei muuta kuin Kimi ja Heikki hanaa !
Heikin pitäis edes toisen bemarin ohi päästä.
 

jameson

Well-known member
Liittynyt
19.2.2007
Viestit
3554
ei näytä hämis pääsevän millään fisistä ohi
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
Make79 sanoi:
Juu, kyllä se siltä näyttää.
Kaksoisvoitto Ferrarille, ois huippu juttu, varsinkin kun Hämis on tuolla missä on...
Pitäis Kimin alkaa takomaan melko nopeita kierroksia, jos meinaa vielä Massasta ohi.
Kannattas Hamiltonin säästää konetta vaan, ei tuolta enää mahiksia ole pisteille.
 
Ylös