2008 Bahrainin Grand Prix - Kilpailu

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tulipa mieleen, että oliko se Hamiltonin edessä ollut Renault sittenkään Alonso. Piquet:lla on vaihteisto-ongelma, joka voisi selittää oudon hitaan kiihtymisen, mistä syystä Lewis ajoi perään.
 

lahtiska

Well-known member
Liittynyt
13.5.2007
Viestit
290
mitä hemmettiä JJ höpöttää kimin auton kevenemisestä????
kevenee se massan auto samaa tahtia..:nope:
 

Pade_

Well-known member
Liittynyt
14.4.2007
Viestit
577
Sijainti
Internetin vihayhteisöt
jameson sanoi:
eipä taida täällä ottaa. massa kontrolloi tällä hetkellä tilannetta selkeesti
No voihan se olla että Massalla on nyt helpompaa kun sain hyvän lähdön ja ollut harjoituksissa edellä jne jne... Mutta Ferrareiden kaksoisvoitto tulossa joka tapauksessa. Ja Kimi on siirtymässä MM-pisteissä kärkeen.
Mediaprofeetta: No sitten Massan vauhti on jotain ihan käsittämätöntä.
 

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
Kimillä ei oikein mahiksia Massaa vastaan, mutta hyvä tulos tästä kisasta olisi se podiumpaikka.
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339
Olen jo pistänyt "heh, Massa" copy-pasten päähän että olen sitten valmiina kun aika tulee :ahem:
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
WebSlave sanoi:
Vastaus kysymykseeni, oli se sitten Alonso.
Jep tuosta vaihdelaatikko-ongelamsta Nelson puhui lämmittelykierroksen aikana tiimiradiossa. Jotain että kakkosvaihde ei mene päälle. Eli onkelma oli jo ennen starttia.
 

jameson

Well-known member
Liittynyt
19.2.2007
Viestit
3554
kohta nähdään kenellä on bensaa minkäkin verran
 

Make79

Well-known member
Liittynyt
27.5.2007
Viestit
742
Tomacu sanoi:
Kimillä ei oikein mahiksia Massaa vastaan, mutta hyvä tulos tästä kisasta olisi se podiumpaikka.
Kohtahan se nähdään, kumpi tulee ensin varikolle, itse veikkaan Massaa, saapa nähdä..?
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Mediaprofeetta sanoi:
Veikkaan muuten että Räikkösellä on vähemmän bensaa kuin Massalla.

On vaan sellanen tunne. :nope:
Et vaan uskalla olla optimistinen :D mutta mun mielestä podiumi Kimille on jo loistosuoritus. Ferrareiden kaksoisvoitto ois tietty makeampi.
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339
Aikooko se King of Speed joskus nousta sieltä sijalta 18 vai ajatteliko vain odottaa seuraavaa "paalulta voittoon"- kisaa?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mediaprofeetta sanoi:
Jep tuosta vaihdelaatikko-ongelamsta Nelson puhui lämmittelykierroksen aikana tiimiradiossa. Jotain että kakkosvaihde ei mene päälle. Eli onkelma oli jo ennen starttia.
Siihen viittasin. Tuli vain mieleen, kun tuossa hetken näytettiin Nelsonia ja auto ikään kuin hyytyi hetkeksi heti mutkan jälkeen. Arvelin, että voisi johtua siitä, että joutui hyppäämään vaihteen yli, jolloin joutui pistämään sisään pykää liian ison vaihteen.
 

kessel

Well-known member
Liittynyt
13.1.2001
Viestit
1575
Sijainti
Tampere
Ukyo Katayama sanoi:
Aikooko se King of Speed joskus nousta sieltä sijalta 18 vai ajatteliko vain odottaa seuraavaa "paalulta voittoon"- kisaa?
Yli 40s pistesijaan :thumbup:
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Olin muuten aika oikeassa kun eilen sanoin että Hämis nukkuu tän kisan :D nukahti se niin pahasti lähdössä. Ja Kubica oli kevyin. Nyt puuttuu enää Massan hermoromahdus niin mun ennuste on oikeassa.
 
Ylös