Monesti kolarin tai keskeytyksen jälkeen käveleville kuljettajille taputetaan vaikka tapahtuma olisikin ollut mitätön. (Paitsi Mikalle Italiassa tai Lewikselle Espanjassa).gin sanoi:Mä en noteeranut mitään tv-kuvan kautta kuuluvia ääniä. Maailma katosi ympäriltäni. Näin vain Lewiksen törmäämässä Kimiin toistuvasti kuin pikakelauksella. Kimin ura kulki silmieni edessä. Kuulin vain Hamiltonin räkänaurun korvissani...
sori joo, turha postaus. Kuka muka taputtais tollaisessa tilanteessa? Ehkä Vice, se taisi olla ainoa joka oli onnellinen tilanteesta
Mä ymmärsin sen niin, että sille kolarille taputettiin :doubtful:atomgoboom sanoi:Monesti kolarin tai keskeytyksen jälkeen käveleville kuljettajille taputetaan vaikka tapahtuma olisikin ollut mitätön. (Paitsi Mikalle Italiassa tai Lewikselle Espanjassa).
Etkö sinä muka olisi onnellinen tilanteessa, jossa tuontapainen törmäily antaisi parempia mahiksia omille suosikeillesi? tuloslista muotoutui ainakin minulle todella kiinnostavan näköiseksi tuon välikohtauksen jälkeen, joten olin enemmän kuin iloinen.gin sanoi:Kuka muka taputtais tollaisessa tilanteessa? Ehkä Vice, se taisi olla ainoa joka oli onnellinen tilanteesta
Lopettas sitten mediassa itkemisen Hamilttonista. Ymmärsin kilpailun jälkeisen päivän, mutta vieläki antaa kommentteja. Kyllä ainakin itelle on jo harvinaisen selväksi käyny. Alkaa muistuttamaan jo Massaailtalehti sanoi:Ferrarin suomalaiskuljettaja kirjoittaa kotisivuillaan, että koskaan ei tiedä, mitä kisassa voi sattua.
- Mutta kyllä se normaalisti sattuu sitten radalla, eikä varikolla, kun ollaan pysähtyneinä punaisissa ja ajetaan nopeuslimitterit päällä, Kimi jaksaa vielä piikitellä Lewis Hamiltonin emämunausta.
Räikkönen suuntaa katseensa kuitenkin jo seuraavaan osakilpailuun Ranskan Magny-Coursiin.
- Monaco ja Kanada on mulle jo menneisyyttä. Ranskaan on tähdätty siitä saakka, kun nousin autosta sen törmäyksen jälkeen sunnuntaina, mies kirjoittaa.
- Meillä on sellainen auto, jolla voitetaan taas pian. Täytyy vaan saada kaikki kohdalleen ja välttää tuollaiset miinat, mitä Kanadassa.
Nojoo, eikös nämä Kimin kolumnit ole ihan viikottaista peruskuraa jotka ilmestyy aina, riippumatta siitä oliko sanottavaa tai ei.JML82 sanoi:Lopettas sitten mediassa itkemisen Hamilttonista. Ymmärsin kilpailun jälkeisen päivän, mutta vieläki antaa kommentteja. Kyllä ainakin itelle on jo harvinaisen selväksi käyny. Alkaa muistuttamaan jo Massaa
JML82 sanoi:Lopettas sitten mediassa itkemisen Hamilttonista. Ymmärsin kilpailun jälkeisen päivän, mutta vieläki antaa kommentteja. Kyllä ainakin itelle on jo harvinaisen selväksi käyny. Alkaa muistuttamaan jo Massaa
Onneksi oli muuten hyvä reissu ja ei jääny tikkujakaan, siis perään... kaikenlaisia puusilmiä ja vielä tokkii perään. Voi voi.öö ruz sanoi:Tulihan matkustettua useampi tuhat kilometri ja nähtyä ihan aitiopaikalta kun puusilmä tökkäsi perään.
No mut tarkoitin yleensä noita uutisia... Olihan maikkarillakin uudet kommentit taas Räikköseltä. Toki luotettavuus sitten mitä on, en tiedä.Läskipää sanoi:Vieläkö täällä joku tosissaan uskoo että nämä lapselliset blogit on Kimin itsensä kirjoittamia?:thumbfh:
mtv3 sanoi:Räikkönen on edelleen harmistunut siitä, että Hamilton ajoi hänen peräänsä. Suomalainen oli törmäyshetkellä pysähtyneenä varikonportin punaisiin valoihin.
- Ei sitä tajuu, että joku törmää toisen perään kisassa, kun seistään punaisissa valoissa. Koko ajan oon sanonut, että koskaan ei tiedä, mitä kisassa voi sattua. Mutta kyllä se normaalisti sattuu sitten radalla, eikä varikolla, kun ollaan pysähtyneinä punaisissa ja ajetaan nopeuslimitterit päällä, Kimi harmitteli.
- En tajuu, mitä Hamilton oikein funtsi. Se punainen näkyi ihan hyvin ja täytyihän sen kuulla siitä omalta tiimiltäänkin. Siinä oli punainen ja vielä kaksi autoa pysähdyksissä, eikä se nähnyt mitään, Räikkönen jatkoi ihmettelemistään.
Niimmuttaku nuo "Maikkarin kommentit" on peräisin Kimin blogista.JML82 sanoi:No mut tarkoitin yleensä noita uutisia... Olihan maikkarillakin uudet kommentit taas Räikköseltä. Toki luotettavuus sitten mitä on, en tiedä.
Selema juttu! En jaksanu tarkistaa asiaa... Ja kun nyt luin, sehän lukee tuossa maikkarin jutussakin.Bobakki sanoi:Niimmuttaku nuo "Maikkarin kommentit" on peräisin Kimin blogista.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/06/657669Ma sanoi:mistä tuo puusilmä juttu tuli, siinä Pulkkisen temekässä häppi oor disapointtid haastattelussa Kimi haukku kyllä molemmat Lewiksen että Nicon ihan suoraan kusipäiksi?
ja mitäs helevetin paskaa täälä kirjoitellaan, onko niitä kisoja katseltu vai katottu tilastoja tyyliin: "jaahas Massa kakkonen Japanissa, Schumi keskeytti --> Schumi on paska."Device sanoi:Jep ja viimeisissä kisoissakin alkoi Massa olemaan jo nopeampi kuin Schumi. Schumi varmasti rupesi kelaamaan, että nytkö hän alkaa jäädä nuorempien jalkoihin.
kyllä olen nuo uutiset lukenut jo moneen kertaan, pointti oli siinä antoiko Kimi todella tämmöisen haastattelun, vai onko maikkari hieman muokannut noita kommentteja.Lancer sanoi:
Kyllähän se tais antaa...samalla sivulla on video mut taitaa olla maksullinen:thumbfh:Ma sanoi:kyllä olen nuo uutiset lukenut jo moneen kertaan, pointti oli siinä antoiko Kimi todella tämmöisen haastattelun, vai onko maikkari hieman muokannut noita kommentteja.
jos tuollaisen haastattelun antoi ei se ole sama jonka Jorman poika kävi tekemässä suoraan kisan jälkeen.
Tulosruudussa kisan jälkeen Kimi juuri sanoi että puusilmät ajoivat päälle.Ma sanoi:kyllä olen nuo uutiset lukenut jo moneen kertaan, pointti oli siinä antoiko Kimi todella tämmöisen haastattelun, vai onko maikkari hieman muokannut noita kommentteja.
jos tuollaisen haastattelun antoi ei se ole sama jonka Jorman poika kävi tekemässä suoraan kisan jälkeen.
Kuitenkin Kimi ja Kubi sen näkivät.. ja kyseisillä herroilla oli paljon vähemmän reagointiaikaa kuin Puusilmällä tai Nicolla.. ja vieläpä kovempi kilpailutilanne tunkiessans' rinnakkain varikolta ulos. Puusilmä antaa tuommoisilla lausunnoilla itsestään varsin yksinkertaisen kuvan. :nope:Legnum sanoi:LAINAUS:
"Canadan GP:ssä varikolla kolaroineen Lewis Hamiltonin on vaikea sulattaa saamaansa rangaistusta.
- Mielestäni kyseinen sääntö on typerä. Ajamme kilpaa, joten kuinka voit nähdä punaisen valon varikkosuoran päässä? "