2008 Monacon GP 22-25.5 - Kilpailu

Nikos

Kisaaja
Järvilehdon mukaan suurin osa kuljettajista lähtee kuivankelin renkailla. Tällä hetkellä ei sada mutta rata on paikoitellen hieman kostea. Toivottavasti kohta alkaisi kunnon sadekuuro :rolleyes:

Vice

Reality bites
Kuskit kuulemma epäröivät rengasvalintoja.

edit: intermediateja käytetään, mutta rata taitaa olla jo aika kuiva monilta osin.

odetus

Well-known member
60% sateen mahdollisuus seuraavan 25 min aikana.

Vice

Reality bites
60 prosentin todennäköisyys sateeseen 25 min sisällä.

edit: lol kolme yhtä aikaa :p

Törni

Well-known member
Niko Sääksi sanoi:
Järvilehdon mukaan suurin osa kuljettajista lähtee kuivankelin renkailla.
No eihän Järvilehto sitä voi vielä tietää, kun tiimit eivät ole vielä edes päättäneet millä lähdetään :doubtful:

Vice

Reality bites
Taitaa sataa. :thumbup:

Rain is now falling on the circuit. Light rain at this time as the spectators in the grandstands begin to don their raincoats.

Total Bummer

Well-known member
Vettä sielä sataa. Pääseeköhän maxin pro toimittajat haastattelemaan Tarantinoa.

Nikos

Kisaaja
Törni sanoi:
No eihän Järvilehto sitä voi vielä tietää, kun tiimit eivät ole vielä edes päättäneet millä lähdetään :doubtful:
Mä vaan kirjoitin mitä Jykä sanoi. Jos keli pysyy tälläisenä niin mä veikkaan että suurin osa käyttää välikelin renkaita.

Jacobus

Well-known member
Sade kiihtyy Pulkkisen mukaan. Ihmiset vetävät sadevarusteita päällensä.

Vielä ei ole mielestäni niin märkää kuin Porsche-kisan aikaan, mutta katsotaan, miten tilanne kehittyy.

Ukyo Katayama

Well-known member
Sadetta jee :alppu: Kunhan ei liikaa sataisi ennen kisaa, jotta startti saadaan vedettyä ilman turva-autoa. Startin jälkeen saakin tulla minun puolesta kuin Esterin perseestä :ahem: