2008 Monacon GP 22-25.5 - Kilpailu

ÖÖ.

Well-known member
Liittynyt
2.3.2006
Viestit
688
Niko Sääksi sanoi:
Mä vaan kirjoitin mitä Jykä sanoi. Jos keli pysyy tälläisenä niin mä veikkaan että suurin osa käyttää välikelin renkaita.
Eikös J-J sanonut että "kyllä minä lähtisin kuivankelin pyörillä.."
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Ukyo Katayama sanoi:
Sadetta jee :alppu: Kunhan ei liikaa sataisi ennen kisaa, jotta startti saadaan vedettyä ilman turva-autoa. Startin jälkeen saakin tulla minun puolesta kuin Esterin perseestä :ahem:
..ja saadaan turva-auto radalle..
 

Jacobus

Well-known member
Liittynyt
25.5.2006
Viestit
439
ÖÖ. sanoi:
Eikös J-J sanonut että "kyllä minä lähtisin kuivankelin pyörillä.."
Ainakin MTV3:n uutisen mukaan JJ sanoin juuri näin noin 15 min. sitten.

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/05/650155

EDIT: Näköjään JJ:n kommentti oli poistettu uutisesta. Joka tapauksessa, luki näin alkuperäisessä uutisessa: "- Tällä hetkellä lähtisin kuivan kelin renkailla, MTV3:n F1-asiantuntija Jyrki Järvilehto arvioi."
 
Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
There are chaotic scenes on a tightly-packed grid as the teams ready both dry and intermediate tyres for the start.

Heh heh. Kohta se alkaa :alppu:
 

Mikkonen

Well-known member
Liittynyt
29.12.2006
Viestit
658
Onhan tämä tavallaan vähän surkuhupaisaa, että joku pisaroiden kyttäys tuottaa 90% GP:tä edeltävästä keskustelusta - varmasti ihan globaalistikin median ja fanien keskuudessa. Kertoo omaa kieltään F1:n tilasta, kun kaikki jännitys tulee olosuhdevaihteluista.

Mutta niin, näinhän se on. Toivottavasti sataa ainakin jonkun verran. :p
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Sada, sada, sada, sada, sada, sada.... toivon että jos käsken tarpeeksi niin tämä toteutuu.... :alppu:

Pakko sataa, muuten en käsitä miksi lyhennän yöuneni 4 tuntiin Monacon kisan takia :D

Ja nyt meikä lähtee kisan ajaks muualle täältä foorumilta, en halua tietää etukäteen mitä tapahtuu. Täällä alkaa telkkarissa tunnin päästä ITV:n lähetys.... IkuisenTyperyydenVammakerho. Toivottavasti keskittyvät johonkin muuhunkin kuskiin ku Hamiltoniin.

Nonni pitäkää hauskaa täällä ja toivottavasti sataaaaa :D :D
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Hämäläinen vaihtanu taas naista, johan oli messevän näköinen naikkonen lähtöruudukossa.
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
ÖÖ. sanoi:
Eikös J-J sanonut että "kyllä minä lähtisin kuivankelin pyörillä.."
Voi olla että sanoi niinkin mutta sanoi myös että uskoo suurimman osan käyttävän startissa kuivankelin renkaita, mutta hänen sanomisillaan nyt ei ole mtn väliä.

Voi olla että tässä kisassa puhdas tuuri näyttelee isoa osaa. Kisataktiikat voi heittää täyttä häränpyllyä, mutta se tekee hommasta vaan jännittävämpää :D
 

Pööni

Well-known member
Liittynyt
1.2.2008
Viestit
82
ITV:n mukaan Ferrarit on kiertäny ylimääräsiä kierroksia radalla, saadakseen paremman kuvan kelistä. Onkohan se sen tuhlatun bensan arvosta, kun olosuhteet muuttuvat kuitenki koko ajan...?
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Toivottavasti suomalaisetkin pysy radalla. Esim. nyt ei Räikkönenkään voi ottaa ihan samanlaisia riskejä kuin viime vuonna Fujissa. Veikkaanpa, että sateesta huolimatta ainakaan kärjessä ei tapahdu mitään dramaattista.
 

Jacobus

Well-known member
Liittynyt
25.5.2006
Viestit
439
Taitaa startti tulla turva-auton takaa, koska se on edelleen starttiruudukon edessä.

Sadetta luvassa seuraavan 20 min. ajan (koko ajan sataa).

EDIT: Ei ehkä sittenkään, turva-auto on lähtenyt liikeelle.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös