Otto Hokkanen
Well-known member
Caterham esittelee Jerzesissä 5.2. klo 8.45 (paikallista aikaa?). http://caterhamf1.com/news/2013/ct03-launch-date
Tänään vai huomenna? Joku voisi tosiaan hiukan tarkentaa tuota ajankohtaa kun itse en siihen taivuEikös tuo Lotuksen julkaisu ole suomen aikaa vartin yli yheksän (21.15)? Vai tulkkaanko tuota jotenkin väärin... Väsyneet silmät kuiteskin.
Päivä on huomenna. Tuosta kellonajasta en sitten olekkaan ihan sata varma.Tänään vai huomenna? Joku voisi tosiaan hiukan tarkentaa tuota ajankohtaa kun itse en siihen taivu
Taisi liittyä jotenkin siviilipuolen autojen mallinimiin.Onkos missään ollut juttua Caterhamin auton nimeämisestä? Näyttäisi olevan CT03 ja viimevuotinen oli CT01... Aikovatkohan nuo käyttää vain parittomia numeroita, onko tiimin sivulla kämmi vai onko tässä kyse jostain ihan muusta?
Enpä usko.. näitä on ollut joka vuosi ja aina yhtä metsässä.
Caterhamin Facebook-sivuiltaOnkos missään ollut juttua Caterhamin auton nimeämisestä? Näyttäisi olevan CT03 ja viimevuotinen oli CT01... Aikovatkohan nuo käyttää vain parittomia numeroita, onko tiimin sivulla kämmi vai onko tässä kyse jostain ihan muusta?
Lotuksella, johon Caterhaminkin juuret juontuvat numerointikäytäntö oli samantyyppinen. Esim. maailmanmestaruuden tuoneiden 72 ja 79-mallien välillä oli katuautoja. Tosin 76 ja 79 olivat sekä katuautoja että ykkösiä.Caterhamin Facebook-sivuilta
We've already had quite a few questions about why the 2013 car is CT03 when the 2012 car is CT01.... the answer is simple - the first product of our road car partnership with Renault is designated CT02 so our 2013 F1 car takes the next designation, CT03.
Pidän tästä nimeämistyylistä.
Jep, kivasti kunnioitetaan tuota.Lotuksella, johon Caterhaminkin juuret juontuvat numerointikäytäntö oli samantyyppinen. Esim. maailmanmestaruuden tuoneiden 72 ja 79-mallien välillä oli katuautoja. Tosin 76 ja 79 olivat sekä katuautoja että ykkösiä.
Suosittelen selaamaan myös pari viestiä ylöspäinTuli tuossa selailtua SuomiF1 sivustoa ja sieltä löyty tällainen.
No katos pirulainen. Ja mukamas niin tarkasti luin koko threadin läpi, ettei ole postattu samaa linkkiä. :wall:Suosittelen selaamaan myös pari viestiä ylöspäin
Kyse on keskipakoputki-ilmiöstäTaitaa olla kuus rengasta, tai ainakin kolme vasemmalla puolella.
Täällähän sitä, ja aika täpinöissä. Melkoisella varmuudella Lotuksen ponttooneissa tulee olemaan voimakkaammat vyötärökaaret, ja ne ovat kulmikkaammat kuin viime kauden mallissa. Keula tietysti muuttuu kyttyrättömäksi ja tyypilliseen tapaan siivet ovat vielä viime kauden mallia. Diffuusori ja ns. pienet "kannen alapuoliset" yksityiskohdat jäänevät myös pois.Totta, kuten sigustani huomaa, arvostan kyseistä nimimerkkiä ja hänen jäätävän tieteellisiä ja objetiivisia arvioitaan, sekä eteenkin sitä, että hän kykenee paljaalla silmällä arvioimaan kaiken olennaisen autosta.
Hänen kommenttinsa ovat kenties F1-foorumin viihdyttävintä ja välillä myös melko tunteita nostattavaa jutustelua. Eiköhän stara taas viimeistään maanantaina ole täällä kertomassa meille totuuden.