ice
Well-known member
Niin..mieti mikä polkuauto tulee maranellosta ku se o kokonaan punainen..:idea:Aika paljon punaista. Näyttää hitaalta.
*heittää kirveen kaivoon*
Niin..mieti mikä polkuauto tulee maranellosta ku se o kokonaan punainen..:idea:Aika paljon punaista. Näyttää hitaalta.
*heittää kirveen kaivoon*
Koukkunokka = viime vuoden auto päivitetyillä tarroilla?
Siltä vaikuttaa. Viime kauden autokin oli vain uusilla sponsoritarroilla kuorrutettu esittelytilaisuudessa. Testeissä se varsinainen auto sitten nähdään.Koukkunokka = viime vuoden auto päivitetyillä tarroilla?
Tällainenko todellisuudessa Lotuksen "polkuauto":Niin..mieti mikä polkuauto tulee maranellosta ku se o kokonaan punainen..:idea:
Koukkunokka ei ole sääntöjen vastainen.Että näyttäisivät selkeästi sääntöjen vastaisen kiesin? Mitäs järkeä? Jos näin on, niin kyseessä taitaa olla vain uusien sponssien näytös..
Mulla ei pyöri oikein ollenkaan, mutta johtunee netin nopeudesta.Hyvin toimii live-lähetys. :ahem:
Sama täällä, joten odottelen sitten kuvia. Toivottavasti ennen kymmentä tulee jotain kuvia, muuten joutuu kännykällä katselemaan.Mulla ei pyöri oikein ollenkaan, mutta johtunee netin nopeudesta.
Hyvin toimii täällä. Vähän kyllä jännitin etukäteen miten mahtaa toimia.Mulla ei pyöri oikein ollenkaan, mutta johtunee netin nopeudesta.
Kyllä youtube handlaa isotkin määrät katsojia.Hyvin toimii täällä. Vähän kyllä jännitin etukäteen miten mahtaa toimia.