Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Se ois sit seuraava julkaisu tänään. Vuorossa McLaren. Tietoa mistä voi seurata?
Avauspostin tiedot ei siis pidä paikkaansa?Tänään et seuraa mistään. 31.1 voi jo onnistua
Jep. Aloituspostaaja on vaan ollu hieman laiska päivittämään noita päiviä.Avauspostin tiedot ei siis pidä paikkaansa?
Kiitos tästä! Yksi f1-kauden kiinnostavimmista ajankohdista meneillään!31/1 McLaren
1/2 Ferrari
1/2 Force India
2/2 11:00 Sauber
3/2 Red Bull
4/2 Mercedes
4/2 Toro Rosso
5/2 Caterham
5/2 Test 1: Jerez
19/2 Williams
19/2 Test 2: Barcelona
28/2 Test 3: Jerez
Kopioitu redditistä
No itse odotan kisoja enemmän Toki noi testitkii jo kiinostaa. Julkistukset ku on vähä mitä sattuu. Harvoin sielä nähdään autoa joka on edes ekoissa testeissä radoilla. Mutta toki ymmärrän talleja ettei haluta antaa Ferrarille heti kopiointi ideoitaKiitos tästä! Yksi f1-kauden kiinnostavimmista ajankohdista meneillään!
On siellä muitaki talleja... :wall:No itse odotan kisoja enemmän Toki noi testitkii jo kiinostaa. Julkistukset ku on vähä mitä sattuu. Harvoin sielä nähdään autoa joka on edes ekoissa testeissä radoilla. Mutta toki ymmärrän talleja ettei haluta antaa Ferrarille heti kopiointi ideoita
Nykyään nuo esittelyt ei oikein jaksa innostaa, varsinkaan aikaisimmat, joissa ei nähdä lopullisia autoja. Testien alla ja yhteydessä sitten ollaankin paremmin todellisen asian äärellä. Mutta vasta testien ajat (ainakin aikaisempina vuosina) ovat ne varsinainen mielenkiinnon kohde.Kiitos tästä! Yksi f1-kauden kiinnostavimmista ajankohdista meneillään!
Iso paha Ferrari kopioi valokuvista, Mclaren vie homman tasoo ylemmäs ja ottaa paperit suoraa suunnittelupöydältä nii tulee tarkempaa jälkeä.Mutta toki ymmärrän talleja ettei haluta antaa Ferrarille heti kopiointi ideoita
Mut kukaan muu ei ole yhtä tehokas kopsaanOn siellä muitaki talleja... :wall:
Eikös se mene nii et joku sendii Alonsolle piirustukset ja sit se syyttää muuta siitä kopioinnista ja vasikoimalla saa syytysuojan itselleen ? näin olen kuullut käynneenIso paha Ferrari kopioi valokuvista, Mclaren vie homman tasoo ylemmäs ja ottaa paperit suoraa suunnittelupöydältä nii tulee tarkempaa jälkeä.
Mäkin facebook kertoo tälläistä Et viel tovi kestääMonelta Suomen aikaa alkaa McLarenin julkistamisen live-lähetys?
Viisaammat voisi laskea mikä on Suomen aika? Kiitos.Mäkin facebook kertoo tälläistä Et viel tovi kestää
"The MP4-28 car reveal will start 10:30 GMT 31.01.13 and be streamed live across Facebook, YouTube & G+. Find out more here:
http://www.mclaren.com/formula1/page/mp4-28-car-reveal-1"
Ai multitalentti Alonso osaa jo piirrustuksista rakentaa ittelensä auton?Eikös se mene nii et joku sendii Alonsolle piirustukset ja sit se syyttää muuta siitä kopioinnista ja vasikoimalla saa syytysuojan itselleen ? näin olen kuullut käynneen
Suunnittelee, rakentaa, ajaa, johtaa tallia, keittelee kahvit.. mitä näitä nyt on.Ai multitalentti Alonso osaa jo piirrustuksista rakentaa ittelensä auton?