BudLightJaguar
Well-known member
Jimmy Johnson testaa Sebringillä. Hyvin on saatu äänet taltioitua pätkälle
Ei vaikuta, sillä käsitykseni mukaan Indycar vastaa itse kv.oikeuksien myymisestä. Myös sopimus Viasatin kanssa päättyy, mutta uskon, että sille sorvataan jatkoa.Toivottavasti tämä ei tarkoita mitään kun tulee Amerikan ulkopuolella oleviin TV oikeuksiin.
Paljon asiat muuttuneet 17 vuodessa.Ei vaikuta, sillä käsitykseni mukaan Indycar vastaa itse kv.oikeuksien myymisestä. Myös sopimus Viasatin kanssa päättyy, mutta uskon, että sille sorvataan jatkoa.
Vaihtoehtoja uudeksi tv-kumppaniksi on useita. Mitä jos Indycar palaisi Espn:lle tai kisat lähetettäisiin FOX- tai CBS-kanavilla, kuten IRL:n alkuvuosina.
Mitä, jos Indycar itse vastaisi lähetysten tuottamisesta, vain selostajat ja grafiikat tulisi tv-yhtiöltä. Tämä oli käytössä Champ Car-vuosina ja IMSA ja MotoAmerica-sarjat tekevät itse lähetyksensä. Tämä avaisi mahdollisuuden myös kisauusintojen julkaisemiseen youtubessa.
Oheisessa videossa käsitellään NBCSN:n lopetuksen vaikutuksia Yhdysvaltain sarjoihin.
Viasat on näyttänyt kisat englanniskielisellä selostuksella.Kunhan ei vaan ruotsinkielisellä selostuksella rupea Viasat näyttämään sarjaa.
VIASAT on vaan perhanan kallis, laitan itse tilauksen aina katkolle kun IndyCar -kausi päättyy. Ja australialaislähtöinen Leigh Diffey on selostajana ihan OK, ABC:n sopimuksen rauettua innottomat Allen Bestwick ja Eddie Cheever poistuivat kokonaan.Viasat on näyttänyt kisat englanniskielisellä selostuksella.
Suoratoistopalvelu Viaplayn kautta näet saman urheilusisällön 35€/kk. Katkaisu on tarpeen, jos Indycar on ainoa mitä katsot. Vaihtoehtoisesti netistä löytyy ilmaisia striimejä..VIASAT on vaan perhanan kallis, laitan itse tilauksen aina katkolle kun IndyCar -kausi päättyy. Ja australialaislähtöinen Leigh Diffey on selostajana ihan OK, ABC:n sopimuksen rauettua innottomat Allen Bestwick ja Eddie Cheever poistuivat kokonaan.
Viaplayta tarkoitin siis. NASCAR tulee myös katsottua, mutta sitten NHL:ää taisin ehkä yhden matsin katsoa ja futispelitkin jäi vähiin.Katkaisu on tarpeen, jos Indycar on ainoa mitä katsot. Vaihtoehtoisesti netistä löytyy ilmaisia striimejä..
Sentään Cheever ja Bestwick olivat Parempia kuin Marty Reid...VIASAT on vaan perhanan kallis, laitan itse tilauksen aina katkolle kun IndyCar -kausi päättyy. Ja australialaislähtöinen Leigh Diffey on selostajana ihan OK, ABC:n sopimuksen rauettua innottomat Allen Bestwick ja Eddie Cheever poistuivat kokonaan.
Pelkään vaan että vaihtavat ruotsiselostukseen jos ruotsalaiset alkaa menestymään.Viasat on näyttänyt kisat englanniskielisellä selostuksella.
Viaplayn kautta,, kun katsoin yhden kisan viime kaudella, niin kilpailu tuli englanninkielisellä selostuksella. Tv:n kaukosäätimestä voit asetusten kautta vaihtaa selostuskieltä. Jos kisa tulee V Sport Urhelulta, selostuskieli on englanti. Viime vuonna kanavat brändättiin V Sport nimen alle.Pelkään vaan että vaihtavat ruotsiselostukseen jos ruotsalaiset alkaa menestymään.
He ovat jo tunkeneet ruotsiselostuksen jenkkien mainoskatkojen ajaksi isoimpiin kisoihin.
2019 Indy 500:n suomiselostus Kyllöseltä ja Tsei Tseiltä oli kyllä ihan ok.
Kiitos tarkennuksesta.Viaplayn kautta,, kun katsoin yhden kisan viime kaudella, niin kilpailu tuli englanninkielisellä selostuksella. Tv:n kaukosäätimestä voit asetusten kautta vaihtaa selostuskieltä. Jos kisa tulee V Sport Urhelulta, selostuskieli on englanti. Viime vuonna kanavat brändättiin V Sport nimen alle.
Hän vahvisti asian hetki sittenTällä hetkellä todennäköisintä on että Grosjean ajaa mutkakisat Coynelle.