Seuraava tuontantokausi näyttää edellisiin verrattuna ihan erilaiselta ainakin trailereiden perusteella. Juoni taas on ensivaikutelman perusteella kopioitu tällä kertaa Die Hard 4:sta...Willer sanoi:Tämä tuotantokausi taas pahasti näyttää edellisten toisinnoilta, varsinkin 2. kauden.. Jos seuraava tuotantokausi jatkuu samalla mallilla, niin saa tulla vaikka vuonna 2032.
Ainahan tuo alkaa alkujaksojen jälkeen toistaa itseään. Kaikissa "lisäkausissa" sama ilmiö.Willer sanoi:Tämä tuotantokausi taas pahasti näyttää edellisten toisinnoilta, varsinkin 2. kauden.. Jos seuraava tuotantokausi jatkuu samalla mallilla, niin saa tulla vaikka vuonna 2032.
En ota osaa :nope:Mediaprofeetta sanoi:mä en ole muuten koskaan katsonut yhtäkään 24-jaksoa kokonaan. Tämä juttu on tosi
Enkä minä. Tuskin tulen ikinä katsomaankaan ?Mediaprofeetta sanoi:mä en ole muuten koskaan katsonut yhtäkään 24-jaksoa kokonaan. Tämä juttu on tosi
Minusta se Palmerin veli soveltuu hyvin rooliinsa ja osaa kyllä hyvin noi pressan hommat. :thumbup: Uhkasi ydinlataamattomalla(Vai miten sen sanoisi) kärjellä uhaten.Vellu sanoi:Aiempia "vuorokausia" en oo nähnyt, mutta tätä on kyllä tullut seurattua ihan mielenkiinnolla. On ollut ihan koukuttava sarja.
Ei kyllä nyt on jo tullut 17 jaksoa, enää 7 jäljellä.OoPee sanoi:Katsoin tuota eilen taas pari jaksoa, nyt oltais kello 18:00:ssa eli puolet takana.