JPP
as Quo as possible
Mahtaa Jackia ihmetyttää kun tietyin väliajoin tapahtuu vuorokauden aikana selviävä suurempi tapahtumaketju. Ja tunnin välein on aina joku muusta vuorokaudesta erottuva jännempi tilanne päällä.
Jackillä on jokaikinen päivä tommonen, mutta kustannussyistä ne ei vaan pysty filmaamaan niitä kaikkia :frank:Mahtaa Jackia ihmetyttää kun tietyin väliajoin tapahtuu vuorokauden aikana selviävä suurempi tapahtumaketju. Ja tunnin välein on aina joku muusta vuorokaudesta erottuva jännempi tilanne päällä.
Siihen päättyy yksi mahtavimmista sarjoista jota olen aktiivisesti katsonut kun näin ekan kerran telkusta 2002 maikkarilta. 9 vuotta sitäkin kesti!May 24, 2010
After eight days of foiling chemical threats, cyberattacks, presidential assassinations, rogue nation-states and terrorists, former special agent Jack Bauer will be ending his real-time reign this evening, when the series finale of 24 airs on Fox.
No nyt pääset sinäkin irti tuosta roskasta. :thumbup:http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=126888336
Siihen päättyy yksi mahtavimmista sarjoista jota olen aktiivisesti katsonut kun näin ekan kerran telkusta 2002 maikkarilta. 9 vuotta sitäkin kesti!
Pietari heitä ittes tuonne Moskovaan vaikka. :ahem:No nyt pääset sinäkin irti tuosta roskasta. :thumbup:
Vain 4 vuodeksi! http://fox.tv/1ggIzAONo nyt pääset sinäkin irti tuosta roskasta. :thumbup:
Rullasin viimeisen sivun tästä ketjusta nopsasti hiirenrullalla avatarmielessä. Siis katsoakseni kuka on katsonut.Olen katsonut melkein kokonaisen jakson,
Tätä on odotettu. :ahem:
Vaimo hyppi melkein tasajalkaa riemusta, kun näki muutama päivä sitten mainoksen tuostaChloe näyttää tossa trailerissa ihan Lisbeth Salanderilta.
Ainoa TV-sarja, jonka kaikki osat lienen katsonut. Katsonen lehvankin.
Maikkari mainosti tuota sarjaa ennakkoon sen verran runsaasti ja innokkaasti, että olin täysin kypsähtänyt jo ennen ensimmäistä osaa. Tuon pontevan mainostuksen takia olen nähnyt ko. sarjaa yhteensä noin yhden jakson verran kaikki tuotantokaudet huomioituna.Silloin kun tuota näytettiin maikkarilla, niin ei oikein jaksanut napata.