Micael
Micael
Onks nuo niinkuin ovella tervetuliaisjuomaksi tarkoitettuja? meinaan, että eihän nuo riitä kuin alkulämmityskierrokselle.
Mäkin voin ottaa lempi barbini!Thyella sanoi:Me muut voidaan kitata kirkasta, laulaa karaokea, pelata "en oo koskaan" tai leikkiä kirkonrottaa ulkona. :wink: voin mys tuoda barbeja, jos jotakuta kiinnostaa. :thumbup:
S.A sanoi:Mäkin voin ottaa lempi barbini!Barbityynyn otan joka tapauksessa!
eikun mä olen se barbi siinä tyynyssä. :thumbfh:arnold sanoi:Ota ihmeessä, niin Jacqueskin tekee! :ahem:
Jacques sanoi:eikun mä olen se barbi siinä tyynyssä. :thumbfh:
Matxi sanoi:Valmistautuminen möötteen on alkanut!
NeitiP sanoi:Mua vaivaa kun nuo pullojen etiketit ei ole kaikki eteenpäin suunnatuna. Laita ne järjestykseen!!!
En taida jaksaa.NeitiP sanoi:Mua vaivaa kun nuo pullojen etiketit ei ole kaikki eteenpäin suunnatuna. Laita ne järjestykseen!!!
Sopii hyvin, koska Yrtsi ja Jacqu tulee samoihin aikoihin!Ace17 sanoi:Jaahas. Kaipa sitä pitää lähteä tänään kohti Turkua. :frank:
Saavutan Turun rautatieaseman ennakkotietojen mukaan kello 19:55.
jep.. vain 5 minuuttia myöhemmin on meidän ennuste.Matxi sanoi:Sopii hyvin, koska Yrtsi ja Jacqu tulee samoihin aikoihin!
Ei ole varmaan Matxin ? :dunno:arnold sanoi:Miksi Matxilla roikkuu kondomi jääkaapissa kananmunarasian edessä? :eek!: :eek!:
arnold sanoi:Miksi Matxilla roikkuu kondomi jääkaapissa kananmunarasian edessä? :eek!: :eek!:
Micael sanoi:Onks nuo niinkuin ovella tervetuliaisjuomaksi tarkoitettuja? meinaan, että eihän nuo riitä kuin alkulämmityskierrokselle.
Se vain muistuttaa, jotta munan on oltava kovana kondomia laitettaessa.arnold sanoi:Miksi Matxilla roikkuu kondomi jääkaapissa kananmunarasian edessä? :eek!: :eek!:
K.Yrjola sanoi:Mä pyysin sitä varaamaan mulle yhden.
jep.. Kaikki alkoholipitoiset on Yrjölälle. Me muut juomme vissyvettä ja pepsiä.K.Yrjola sanoi:Ei kun ne on mun aamukrapulaa varten.
Matxilla tapahtui ehkä pieni väärinkäsitys.arnold sanoi:Varas sitte käytetyn![]()