2nd Annual F1-Kauden Avajaismöötte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh huh. Kai se on sitten tultava. Odotetaan silti virallisia tuloksia.
Sunnuntainahan se selviää ;) .

Pokeri kyllä kiinnostaisi ja mun serkkua, joka asuu Suomen Turuussa pitäisi käydä tapaamassa.

Eikä seurakaan olisi kovinkaan huonoa....jos Jaskakin kerran jää pois! Jos joku ikäimmeinen olisi lähdössä "käymään" miittiinkiin täältä ihmisten ilmoilta, niin sitten voisi edes harkita.

Osallistumistodennäköisyys on 7%.

Formulanomi sanoi:
Jos joku ikäimmeinen olisi lähdössä "käymään" miittiinkiin täältä ihmisten ilmoilta, niin sitten voisi edes harkita.

No houkuttelepa Yrjölä mukaan..

Vai tällättee työ suunnittelette tääl päin! Entäs minä?! :frown:

Olihan tota puhetta RK:n kaa että kajaani-poppoo osallistuis myös tälläkin kertaa.. :thumbup:

Voishan sitä kaupungilla silloin törmäillä, jos immeiset on menossa jonnekin viihteelle. :alppu:

Mä en tuu minnekään kun kaikki kuitenkin peruu tulemisensa taloudelliseen tilanteeseen vedoten.

en ole tulossa katson kisan ihan yksin pienessä huoneessani jännittäen että voittaako kimi vai jysähtääkö kone ;) :rolleyes: :doubtful:
ja jos jysähtää niin sit se on voi voi katson kuitenkin kisan loppuun vaikka ei kiinnostaisikaan... :alppu:

Ensi viikolla selviää tämän kohtalo. Riippuen miten tulee kutsua sappirakonpoistoleikkaukseen niin saattaa tämä homma peruuntua. Ilmoittelen.

Jacques sanoi:
et oo yhtään katkera? :D

Mulla poistetaan tuolla viikolla akillesjänne, maksa, pohjoinen munuainen ja osa peräsuolta ja kaiken lisäksi mutsi kanitti viikkorahat, joten en millään tosiaankaan pääse paikalle... ;)